KAMI KEMBARKAH ?


hello guys , how are you todayy ? cehh , caringnya aku hari nii x) okay , act aku nak masuk contest nihh . tajuk dye , KAMI KEMBARKAH ? ehemm (!) sorry bukan kembar yang macam Aidil Zafuan dan Zaquan Adha , pemain bola sepak kebangsaan tu okayyy . maksud kembar ni kira macam best friends sehidup semati lah kononn x) hahaha jom tengok syarat2 yang di tetapkan ..

nie adalah syarat-syarat yang perlu aku patuhi untuk join contest nie:

1. buat satu entry bertajuk 'CONTEST KAMI KEMBARKAH'
2. semua blogger pun dialu-alu join contest nie...tak kira laki or perempuan pun boleh join...
3. WAJIB laa jadi follower FairyFysha kalau nak join contest nie....senang nanti nak tahu update terkini..
4. WAJIB letak banner contest ini kat sidebar blog korang yerk..(untuk promosi...hehe..)opss...jangan lupe link kan entry contest nie tau...
5. cerita serba sedikit laa pasal contest nie...
6. lepas join jangan lupa tau tinggalkan link korang kat tempat comment CONTEST nie...
7. kalau rajin tag laa 3 orang or lebih kawan blogger korang...jangan lupe inform mereka sekali tau...lagi ramai join lagi menarik kan...=)
oh yeahhh , semua dahh berehh . seperti yang ditunggu-tunggu . my picca with my BFF aka my Best Friend Forever . sama jugak maksud dengan kawan sehidup semati , ngeh ngehh nak jugak kan x)

l

l

l
l
l
V


woahh , amacamm ? cun tak kami ? kahkahkahh . sila muntah yee x) okay meh sini aku cerita serba sedikit mengenai beshhh friennnnd aku ni haa

seperti yang korang tau , nama dye Nur Aaina Tasha Bte Nasarudin . tarikh lahir dye 16.11.1995 . number handphone dye 010******* . woitt , tu dah lebih la kan . huhu sorry sorry *sambil nyanyi lagu sorry SUJU* ngeh ngehh act gamba ni di tangkap masa ktorang tgk wayang kat Leisure cite eclipse. huhu suka mak nyahh (!) robbert pakinson . ehh silap , huhu x) sorry , my bad . robbert pattinson handsome gila wa cakap sama lu . cair aku dohhh

sempat lagi ktorang pergi kedai buku popular . curi2 baca majalah , hehe tak beli pun . suka suki buat macam kedai makbapak sendiri kann . ktorang memang macam ni . nakal yang amat . kepala gila-gila mereng-mereng gitu , HOHO *gelak cara datin* act ktorang banyak keluar berdua jea . lagi senang cite , tak payah pening kepala kann . selalunya setiap minggu kot ktorang pergi tgk wayang sama2 . lepas sekolah lahh , haha saje nak release tension . time tu kan ktorang PMR , so agak tension la jugakk . huhu i loikeeee

okay , meh aku cite sikit serba sedikit macam mana ktorang kenal and bla bla x)

:67: ktorang kenal start ktorang darjah 4 . woahh , darjah 4 woiii . jangan main2 . sekarang ktorang dah form 3 . so , sape pandai math ? cepat kiraa , huhu dahhh 6 TAHUN mehhh (!) tahun depan dah 7 TAHUN . woahh , hebad tak kami ? sekarang ni pun ktorang dah berangan , bila ktorang dah keje nanti nak sewa rumah sama2 . huhu that so sweeeeeeeeeeeet x) ktorang boleh ngam sebab ktorang ni gila2 je perangai . huhu then kalau aku ada masalah ke aina selalu back up aku . wuuu , nak nangis aku . ishh , gedikkk . hahaha then aku selalu back up aina bila ada orang buli dye . not buli , kira macam ejekk lahh . huhu baik tak aku ? kihkihkihh *gelak cara pontianak*

:67: korang nampak tak jam pink2 , jambu tuh ? huhu tulah , jam power rangers ktorang , huhu aina yang bagi nama sakai tu . sakai2 pun mak sukaaaaaaaa nyahh x) nampak comel2 gitu , huhu *sengih nampak gusi* even power rangers ada 6 orang ahli , tak silap aku lahh . tapi ktorang 2 orang jeaa . takpe , biar ktorang je yang jadi power rangers , ngeh ngehh . macam budakk-budakk x) ktorang memang budak2 pun , tak matang lagi , huhu

:67: korang nampak tak spek yang ktorang pakai tuhh ? nampak tak , nampak takk ? kalau tak nampak , sah2 la korang butaa . haha ehh , mak gurau jea nyahh . jangan amik hati tau tau *buat muka manja* act kan kann , spek ktorang sama . bukan suratan ataupun kebetulan okay ? huhu saje je ktorang beli yang sama . ktorang beli pun sama2 . haha sweeeeeeeet kan ? cakap ler sweet x)

:67: btw ktorang ni dah macam belangkas . tak SAHH kalau tak pergi mana2 bersama . kadang2 nak pergi tandas pun sama2 . kalau boleh nak masuk tandas tu pun sama2 . kahkahhhh aku tipu je lerr , gilo ke apa ? kang tak pasal2 orang kata lesbian plak . hahaha ktorang pun pernah gaduh , huhu kalau gaduh tu kejap je . tak lamaaa pun . konon rindu , cewahhh x) selalunya aina lah yang mengalah even dye lagi muda dari aku . huhu aku ni ego sikit . susah nak mengalah . haha kantoi sudahhh x)

okay , that's all la kott . then aku tag kat budak ni
- kau
- nak ?
- amikkk x)

huhu , done . harap2 menang lerr . teringin nak dapat hadiah jugak , HOHO x)
woi , anak nasarudin . sayang kau ketat-ketat dohhh (!) bhahaha x)






thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment