woahh , aku ada DATE X)


[ what ? nak gaduh ? jomm x) ]

heyy , okayy . mesti tajuk tu buat korang rasa terkejut gila babeng kan kan ? act aku bukan dating dengan lelaki yang bergelar boyfriend okayy but dating dengan BFF aku tu haaa . haishh , suka fikir lain kan kan ? babapp nanti baru tau *konon-konon marah* huhu let start the storyy
_______________________________________________________________

pagi2 aku dah bangun . excited sehh (!) huhu yelahh , aku dah lamaaaaa tak keluar rumahh . anak dara sunti lah katakan . hakk tuihhhhh , geli mak dengar nyahhh xP dressup pun simple . just t-shirt and sweater . pastu shawl bling-bling warna hitam curi kakak aku punya . duhh , kantoi sudahh . ktorang pun menuju je BTS aka Berjaya Times Square . haha haishh , ni satu lagi . aku pun dah muakk dah dengan tempat nih . haha nevermine lah , ktorang malas nak pergi jauh2 . beli beg je kott

sampai ts terus cari beg yang berkenan . perghh (!) banyak plak sale kan time tuh . rambang mata wa tengok , ish ishh . tangan aku plak asyik2 gatal je doe . orang2 tua cakap tangan gatal maknanya nanti pegang duit banyak . iakk ? betul ke ? huhu kalau betul ler , sukaaaaa aku x) boleh shopping shawl banyak2 . ngeh ngehh sakit mata aku tgk shawl yang cantik2 kat sana . duit plak bawak ciput je , huhu

lepas dah jumpa beg yang disukai ktorang pun g lunch kat kedai mana entah . ktorang makan seafood tomyam . walawehh , memang tiptop lahh . kecur air liur aku , huhu lepas makan ktorang terus blahh . tak sanggup nak tgk shawl yang lawaaaa2 tahap dewaa tuh T.T act ktorang tak terus balik . ktorang singgah cc jap . huhu i don't know lah , sejak akhir2 ni aku asyik g cc jea . haha maybe on9 kat cc best kott . ada aircon then tenang jea . tenang ke ? bising lagi adalahh . dorang main game mengalahkan dapat hadiah jea . eeee , sakai :PP

ktorang main pun dalam 2 jam . duhh , lamaaaaa gila . so , untuk menghilangkan kebosanan , ktorang tangkap gamba menggunakan webcam . huhu i loikee . here the gewdikk picture from both of us .

1 2 3 . smilee x)

1 2 3 . peaceeee yawwww x)

gedik kan kann ? huhu

1 2 3 . say cheese x)

iklan gigi colgate :)

okayy , korang boleh muntah sekarang . haha gamba tersebut jelas menunjukkan ktorang teramatlah bosan kat dalam cc tuh . huhu so , dalam pukul 5 ktorang pun balik . masing2 nak penat tahap cipan . haha sampai rumah tetiba aku rasa baik hati sangat plak nak bawak budak2 ganas kat rumah aku tuh , si safwan and sofeaa g jalan2 . suka dorang aku bawak g jalan2 naik motor . habis satu baiduri aku pusing , HOHO

okayy , enough . aku nak mandi ni . dengan kain batik yang aku cilok mak aku punyaa , huhu aku main update je . bukan nak mandi dulu , ngeh ngehh . and know aku dah berubah kepada perempuan melayu te akhir . tetiba rasa nak mencuba pakai kain batik , hoho that's all for todayy . chowww x)






thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment