mimpi ngeri , ohh tidakkkk !



semalam aku mimpi (!) tapi takdelah ngeri sangat . saje nak buat gempak (!) kahkahkah semalam aku mimpi mak aku nak kawinkan aku . wtf ? haha act cite dye macam nihh ...

semalam lepas penat menjerit terlolong-lolong lepas tgk cerita snakes in a airplane *cite dye mmg buat wa cuak
(!) oh yeahhh dalam pukul 12 aku pun tidur . sedap je aku tidur lagi2 hujan plak time tuhh . perghh (!) memang gempak . tetiba je aku rasa aku berada kat dalam dewan . buat amende entahh . aku pun blur . tapi memang meriahlah dalam dewan tuhh . ada band . lebih kurang macam time aku kat UKM . hahaha macam bodoh (!) normal la kann , mimpi memang macam tu sikit , ngah ngehhh .

so , lepas da puas memekak kat situ . aku pun blahhhh . tetiba aku ada kat dalam bilik pengantin . korang faham2 jelah kann . haha mak aku pun ada kat dalam bilik tuh . aku pun yang tgh blur , p tanya mak aku .
me : mak , sape yang nak kawin nihh ?
mak : kau lah yang nak kawinnya
me : ehhh , nurul baru from 3 lah mak . takkan nak kawin
? apsal tak suruh kaklong kawin dulu ? *dalam hati berbunga2 , tapi lepas fikir pasal masa depan . aku pun tak setuju
mak : kau tu bukannya pandai sangat . kawin jelah senang . kaklong tu pandai , maybe masuk U sebab tu mak tak suruh dye kawin . *wtf ? aku taklah sebodoh tuhh . buat kali kedua , ia hanya mimpi . memang agak carut mengarut sikit
me : ........ *diam seribu bahasa , ngeh ngehhh
pastu aku pun keluar bilik . tengok sume persiapan da siap . jiran2 aku sume tengah bergotong-royong masak . haha lawakk siakk (!) barang hantaran pun da tersedia kat ruang tamu . lawaa kot , tapi aku tak herann . time tu niat aku cuma satu , AKU TAK NAK KAWIN (!) bhahahaha sampai kat luar rumah aku pegi . perghh (!) agak meriah la jugak . ramai gila orang . mengalahkan mak aku nak buat kenduri kawin anak sulung *fyi , aku anak kedua , haha pastu aku masuk bilik balik .
belek2 muka . tampar2 sikit muka kann . hahaha

almaklum
lah , dalam berapa jam je lagi aku nak jadi bini orang . wtf ? geli siakkk (!) kahkahkahkahh tengah leka2 belek muka , tetiba ada orang ketuk bilik aku . aku bukak , then lelaki tu letak gamba kat atas meja solek . aku pun amik , pastu aku pandang lelaki tuhh . OMG (!) that is my tutttt (!) *sorry tak boleh bagi tau sape XD please jangan cakap tu bakal suami aku , oh tidakkkkkkkk (!) so , aku pun berlari keluar bilik . "bakal suami" aku tu aka "tutttttt" aku tu pun kejar . aku berlari sampai la kat luar rumah .

pastu aku berhenti , takkan nak berlari je kan . so , aku duduk bersila kat luar rumahh . siap menongkat dagu lagi , hahaha memang frust habis la aku cakap dengan korang
(!) pastu "bakal suami" aku tu pun jalan perlahan-lahan kat aku . cehhhh , konon nak pujuk lah . wtf (!) hahaha aku pandang tempat lain . tak nak tgk muka dye . pastu dye duduk mengadap aku . ececece , ingat romantik lahh (!) hak tuihhhhh (!) dye suruh aku pandang dye . aku pun dengan malasnya pun pandanglah

ohhh-my-gucci (!)
lagi sekali aku terperanjat beruk bila tgk "bakal suami" aku tu dah bertukar orang . OMG (!) that is bruno mars (!) bhahahahahahahahaa kalau macam tu , sekarang jugak aku nak kawin , ngeh ngehh . so dengan cepat mood aku boleh bertukar . aku tersengih sorang2 tgk dye . bhahahaha keje aku nak gelak jea . yelah , mimpi ni memang gilaa . tujuh hari tujuh malam tu aku takkan berhenti gelak , hahaha

pastu tetiba aku terjaga . daaaa~ kacaulahh . baru nak berangan kawin dengan bruno mars (!) huhuhu pastu mak aku cakap , "nurul , pegi sidai baju" . aku balas , "nantilahh , nurul ngantok lahh" . so aku pun sambung tidur balik . hahahaha memang anak yang solehah . huhu pastu aku mimpi ainaa *BFF aku . aku cakap kat dye , "wehh,aina . aku ada cite kelakar nak story kat kauu (!) " . *cerita pasal aku nak kawin dengan bruno mars tulah . dye pun cakap , "ohh , cite lahh"

belum sempat nak cite , aku
da terjaga lagi . heyyy , spoil betulahh . btw aku agak pelik , masa mimpi aina tu kan , mimpi tu gilaa real . mati2 aku fikir mmg aku jumpa dengan aina . haha dengan malasnya , aku pun bangun . sidai baju macam yang mak aku suruh , ngeh ngehh . so , that's all . mimpi aku kali ni memang buat aku tak berhenti gelak . hahaha

wehh , kan best kalau masa dye suruh aku pandang dye tu kan . pastu dye nyanyi lagu nihh

l
l
l
l
l
V



jangan jealous aku mimpi pasal bruno mars (!) bhahahaha best jugakkan sekali sekala mimpi pasal kawin nihh . at least aku da tau macam mana feeling orang yang nak kawin even dalam mimpi , ngeh ngehhh





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

1 comment:

  1. haha ! gilerr lawakk XD
    kaw nie enn..
    ade3 ajee..
    siess.. na terguling guling aku bace.. X)

    ReplyDelete