SAYA MASIH BUDAK SEKOLAH -.-


hmm , itulah kenyataan yang perlu aku terima . grr , i'm still a student . ingatkan dah habis sekolah , kahkahkahh der , berangan jelah kau jannah oii . so , kelengkapan sekolah hampir 80% complete . just kasut and buku sekolah je yang aku tak beli lagi . maybe petang ni la kot baru beli , huhu

tu pun semalam kelam kabut beli barang sume . perghhh (!) orang plak ramai gila2 babengg , kedai tu da lah kecik . habis aku kena himpit bagai , haihh sabar jelah aku kann -.- fuh , nasib baik tahun ni kakak aku dah habis sekolahh . so , aku boleh bodek ayah aku sikit , huhu sukaaaaaaaaa x)

lepas beli baju sekolah sume ktorang pegi mines plak . nak beli kasut , beg and segala jadah tuhh . act adek aku je yang beli beg . sebab aku awal2 lagi dah beli beg sendiri , ngeh ngehh sempat plak tengok tempat kerja kakak aku , huhu tak sangka kakak aku yang pendek , kecik tak macam budak lepasan SPM tu dah bekerja . haha

alang-alang kepalang kakak aku kerja kat kedai baju , sempat plak aku dengan mak aku shopping kat situ . huhu beli shawl lah , kain kembang2 ala princess lahh *geli bhai* takpe , mak aku belanja . HOHO lepas dah penat shopping , ktorang g makan chicken rice shop . alahh , yang bukan sekadar nasi ayamm tuhh , haha

dalam pukul 9.45 malam ktorang tunggu kakak aku habis keje . perghhl (!) lamaaa gilaa . satu hari suntuk kat mines . penat gilaaa aku (!) so , lepas kakak aku balik keje ktorang terus balik rumah , huhu sampai rumah , terus try baju yang beli tadi . pastu menggedik depan cermin , HOHO i loikeeeeeeeee x)


heyy , get a NEW life lahhh (!) happy new year for everyone :)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

2 comments:

  1. Haha, budak sekolah lagi.toksah nak berangan. SPM pon belum lepas lg.haha
    btw,kau sempat lg shopping,ahaha XD

    ReplyDelete
  2. aku sedar tuhh , haha
    yup , sempat lagi doe
    biasalah , sekarang kan dah gaji x)

    ReplyDelete