back to school *mengeluh*



teringat time form 1 . cikgu bawak jalan2 sekeliling sekolah . auww , sukaa x)


aku : esok hari apa ?
ilusi : hari isnin
aku : esok ada apa ?
ilusi : esok sekolah la bongok ?
aku : yeke ?
ilusi : yelahh (!) hang ni mamai kaa , hilang ingatan ?


setelah tersedar daripada lamunan ..

what ? esok sekolahhhh ? ohh-myyyy-goshhhh (!) 0.0 terlalu pantas masa berlalu sehinggakan aku tak sedar esok merupakan hari yang paling dibenci oleh kanak-kanak dan juga remaja-remaja seluruh dunia ? ehh , yeke ? suka suki aku je , HOHO

hmm barang2 sumee sudah siap 100% . baju dah gosok , kasut pun dah siap letak betul2 kat depan pintu rumah x) . beg pun dah siap digantung just tunggu masa nak angkut g sekolah jea x) esok aku akan menjadi senior kepada budak2 form 1,2 dan juga form 3 . hehe

tapi still lagi junior kepada form5 . at least aku takde lah jadi penakut gila babeng bila g sekolah , lalu depan senior tunduk je kan . takut punya pasal kat senior . cehh , sampai begitu sekali kesopanan aku ? ohh , tidakkk . sesungguhya aku tersangatlah sempoi je apabila disekolahh . peduli apa dengan senior ke , junior ke kan . asalkan aku happy sudahh x)

tskk tskk tskkk T.T apsal aku menangis ? sebab sekarang ni ramai membuat pengakuan tidak akan berblogging dah . say goodbye to blog dan yang seangkatan dengannya . huaaaa , sedih mak nyahh . lepas ni wa nak baca blog sape ? blogger2 senior macam sis Wanyy , sis Anis , sis Intan sume dah pakat taknak sentuh internet disebabkan akan mengambil peperiksaan SPM tak lama lagi. so dorang takkan update blog . huuuuu T.T

ni satu lagi buat aku rasa nak nangis . budak tuh tuhh , alah budak tuhhh (!) ishh korang ni , si amar tu lahh . aku tgk tak on9 pun dye . hp aku pun sunyi sepi je sejak 2 tiga hari ni . dye dah balik hostel ehh ? cehh , baget macam korang tau je kan ? hmm i don't knoww . maybelahh . sampai hati dye tak cakap goodbye kat aku . aku rindu dye bagai nak rak . hmm , lantak lahh . aku nak cakap apa lagi kann ?

dikesempatan ni jugak aku nak say gud luck untuk budak2 yang sudah pun bergelar PMR student . budak2 SMKBDP and SMAN . gudluckk , aku tau lepas ni mesti korang dah tak on9 kan ? masing2 dah berazam taknak on9 , siap cakap kat status FB segala . ngeh ngehh aku pun macam tu dulu tapi still on9 sebab tu dapat 4A 4B je , huhu x)

tak lupa jugak untuk budak2 SPM , gudluckk (!) all the best x) tu jelah kot yang aku nak cakap . kepala aku ni pun dah pening dari tadi tak tau la sebab apa . grrr so , choww
tetiba tak sabar nak sekolah esok . berjalan penuh gaya dengan semua serba baru , huhu i loikeeee x)





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment