wedding cikgu liyana


[ cikgu liyana with her husband , faizal :) ]

place : presint 10 , putrajaya
date : 5.12.2010 (ahad)
time : 12 - 5 petang * tak pasti , suka2 aku je reka :DD

auww , tak sangka cikgu aku da kawin . haha wierd ? apa nak di-pelikkan ? haha nevermine . btw i'm so happy . tercapai jugak hasrat aku nak datang ke majlis perkahwinan cikgu aku nihh . act aku risau jugak takut tak boleh pegi . yelah , jauh nun kat putrajaya . haha tapi alhamdulillah nasib baik ayah aku time tu keje malam . so dapatlah datang . huhu , btw majlis agak meriahh . dengan decorasi dalam dewan yang serba romantik . auwwww , suka aku nyahh (!) nampak simple but looks very nice .

pelamin dye plak , perghhh (!) lawa gilaa wehh . setanding dengan barisan artis negara kita yang kahwin dengan anak dato' bagai . haha cikgu pun lawaa sangat time tuhh . dengan gaun labuh berlabuci sederhana warna krim . auwww , awesome gilaa . yelah , biasanya cikgu kat sekolah selalu dressup simple2 . tak macam cikgu yang lain , dressup cantik2 macam cikgu Faridahh but cikgu tu memang nampak cantik kalau dressup macam tuh . huhu

you know what , satu perubahan telah berlaku . pada hari persandingan cikgu , cikgu tak pakai speck pun . selalunya kat sekolah cikgu pakai , huhu i loikeee
nampak sweet gitu , huhu normal lah kan time bersanding mesti nak perubahan . so , lepas puas tgk cite bersanding and lepas puas tangkap gamba cikgu banyak2 . haha aku dengan family blah g jalan2 kat putrajaya . sesunggunya aku da lama tak menjejakkan kaki kat putrajaya . haha

peluang yang ada didepan mana mana boleh dilepaskan . kalau tak tangkap gamba sampai habis memory camera memang tak sahh . haha sempat plak melawat masjid putrajaya . tapi tersangatlah pelik apabila ketika aku melangkah mesti ada mata yang memandang . duhh , aku tau la time tu aku pakai baju kebaya . nampak macam perempuan melayu terakhir doe (!) tak payah la pelik , takkan aku nak pakai dress plak time pegi wedding cikgu aku . and kebanyakkan yang ada datang daripada luar negara . maybe sebab tu dorang pelik =..=

kau tau tgh aku happy2 tangkap gamba dengan kakak aku , ada sorang mat saleh ni dye pegi tangkap gamba aku . duhh , malu aku (!) padahal sukaa . podahhhh ^___^ hahaha guna plak camera nikon yang lens dye mahal plak kann . adehh , saje wat wa jealouss . huhu so , that's all . sebok nak ber-ym with my bie . huhu tata :)

cikgu , selamat pengantin baru . semoga kekal ke anak cucu , huhu sayang cikgu sangat2 (!) haha


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment