CERITA BUDAK SEKOLAH x)


huhu , act wa saje je nak tekankan perkataan budak tuh . almaklumlah , ada yang dah habis sekolah kan kan ? saje nak buat dorang jealous , huhu lebih2 lagi kakak wa tuhh . pantang betul mak nenek , moyang , cucu cicit aku *pekejadah yg aku merepek nih?* bila orang tanya pasal homework aku . daaaa~ wa tau la lu dah habis sekolah . nak poyo depan wa pulak kan ? haih , sabar jelah aku -.-

heyy , act bukan cite tu yg wa nak stoly moly kat lu olang . tapi cite pasal wa punya persekolahan selama sebulan ni mehh . ouww , sangat dahsyat . pelajarannya memang susah tahap gaban gila babeng . boleh pecah wa punya otak , ish ishh -.-" add math , fizik , chemist . semua benda pasal kira2 . pergghh (!) aku ni da lah bangang sikit dalam bab mengira bagai nihh . hmm , it's okayy . i'll try . haha

6/1/2011 hari tu , wa dengan geng2 wa keluar jalan2 . huhu kat mana ? leisure mall jea okayy x) lepas sekolah terus blah g leisure . dengan baju sekolahnya kan , main hentam jeaaa . huhu bagus tak ktorang ? x) sebelum tu ktorang singgah ayamas jap . sementara nak keringkan baju yg basah dek peluh , kahkahkahhh almaklumlah , malaysiakan dah panas . bukan macam london , HELLLLO -.- and nak tunggu bas yg penuh dengan budak2 sekolah aku tu kan . perghh (!) tak sanggup aku nak menyempitkan badan naik bas sekali dengan dorang -.-"

sampai leisure ingatkan nak tengok wayang . cite sume tak best . so , ktorang lepak kat Mcd . makan2 sambil sembang2 . almaklumlah , kelas ktorang dah lain2 . so , masa nak bersembang tu kurang . time ni lah ktorang nak buat perangai gila masing2 . haha



picture 1 : nampak tak gamba BF aku tuhh , justin bieber . huhu saje nak show off x)
picture 2 : haishh , beg sama siot . jangan jealous yahh :)




picture 1 : with bekas guru kelas , ustazah syafini . cikgu yang paling budak2 3 Cekal sayang , huhu x)
picture 2 : time to enjoy bebehhh (!)

picture 3 : this moment is perfect :')



kawan sampai mati ,ececehh x)



picture 1 : sorry , gamba agak gelap . hee :)
picture 2 : ean makan lambat gila sampai kena tegur dengan safwan . haha
picture 3 : haha , tgk cara sabri makan x)




picture 1 : ya allah , hodohkan aku ? haha
picture 2 : aina cover , LOL x)

fyi , entry ni da lama aku nak update . tapi , memandangkan internet aku yg macam biskut sekejap ada sekejap takde . terpaksalah aku tangguh . and baru sekarang aku nak update . padahal cite ni dah 3 minggu berlalu . haha




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment