H to the E to the L to the L to the O x)



hey , guys (!) i'm back , huhu suka tak suka tak ? perghh , berzaman aku tak update blog buruk aku ni , haha sorry . internet aku buat hal lahh . bak kata bro Aidil , kalau tak sebab internet ni aku bayar bulan2 , da lamaa aku humban kat laut . hahha memang sakit hati betul wehh . time kakak aku kerja , adik aku pegi sekolah . then tinggal aku sorang2 kat rumah , time tu jugak lah internet buat hal . haishhhh , bengang tau bengang ?

habis lingkup aku punya blog , fb apatah lagi . kadang2 jealous tgk member2 aku cite pasal fb . aku plak buat muka blur , mcm orang tak tau apa2 . siakkk betul (!) terasa macam orang bodoh plak , haha act aku fikir internet ni still lagi bengong macam semalam . so , hari ni aku on comp pun sebab nak tgk cite he's beautiful yang aku amik dari ean semalam , huhu then aku on sekali internet . sambil2 tu aku pegi sidai baju kejap . last2 time aku masuk bilik , internet dah boleh bukak . apa lagi aku , melompat-lompat kegembiraan lah . haha habis terbengkalai niat aku nak tgk cite he's beautiful tadi , huhu x)

okay , that's all la kot . nak sambung tgk cite he's beautiful yang terbengkalai tadi , huhu tata , nanti aku update lagi okay ? cium pipi sikit , muah muahh :-*

dengan bangganya aku ingin buat pengumuman . hari ni aku tak datang sekolah (!) o yeahh , sebab aku sakit perut ler . alahh , sakit perempuan tuhh . still tak faham ? kau tgk kamus takpun searh kat encik google :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment