nothing much to say -.-




no comment about the status but tetiba aku berapi bila tgk status nihh . aku pun tak tau kenapa . aku rasa korang boleh teka someone yang aku hide tuhh . tersangatlah senang untuk teka . okay , forget about the person . hari ahad lepas ada orang call aku but i don't know who . tapi mengikut suara aku rasa tu amar . aku ada reason kenapa aku rasa anonymous tu amar -.-
anonymous : ni sape ?
aku : ni jannah . ni sape plak ?
anonymous : ........ [senyap]
aku : ni sape ? *mood bengang*
anonymous : ....... [senyap]

baru je aku nak tanya , ni amar ke . then dye dah off hp . tak lama tu aku nangis . sumpah aku sakit hati gilaa . macam2 persoalan berlegar2 kat kepala otak aku . kalau tak nak cakap baik tak payah call (!) menghabiskan duit jea . and one more thing , stop waste your time for me lahh . baik belajar lagi bagus . kau yg cakap nak dapat result yang baik kan ? sampai nak blah pergi hostel pun tak cakap dengan aku . whatever lahh (!)
:face36:

p/s : sorry , aku dah terbiasa ber-aku kau . nanti tak pasal2 ada orang complain apsal tak ber-aku kau dengan dye -.-
ean and sabri , thanks semalam dengar aku membebel . haha lega hati aku bila luahkan segalanya kat kau , huhu thanks again :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment