TODAY'S STORY :)


entry hari ni dimulakan dengan gamba "syok sendiri" aku . bhahahahahaha x)

SILLY FACE ~ ni la cara untuk aku menghilangkan tension . anda pula bagaimana ? puihh ;P

hari ni sekolah , no more moody2 yaww . i'm try to be more cheerful than before . pada awal persekolahan , dimulakan dengan bacaan yassin . alhamdulillah , terang sikit hati ni even aku tak baca *hari ni aku abc la ngek x) sebelum tu ustaz suruh niatkan bacaan yassin kat seorang bekas pelajar SMKBDP tahun lepas yang bernama safwan . dia kemalangan dan sekarang berada kat ICU , baru je lepas pembedahan hari rabu hari tuh . semoga dye cepat sembuh , amin :)

yang kedua , bacaan yassin disedekahkan kepada arwah Mohd Zulhaili Noraihan , abang kepada pelajar tingkatan empat sekolah aku iaitu faisal yang meninggal akibat jangkitan kuman pada 15.2.2011 . nak tau lebih lanjut , click this . btw , takziah aku ucapkan buat faisal sekeluarga :'] lepas habis bacaan yassin , aku dengan aina pergi dewan . ada sesi taklimat untuk aktiviti esok . fyi , esok sekolah aku cuti ganti . wtf ? tapi tak belajar lah . fuhhhhh , selamat x) so , aktiviti belajar esok diganti dengan majlis maulidur rasul :)

yeahhh , sounds great . aku masuk pertandingan busana muslimah . ecececehhhh x) so , esok aku menjadi perempuan malayu terakhir . auwwww , suka edennn x) pokpekpokpek , terus masuk kelas . mula2 subjek BM . pelajar pasal novel papa yang cikgu tak habis2 cakap bosan tuh . der , cikgu plak yang cakap bosan bukannya ktorang . haishh , tak faham aku -_____- lepas BM , add math . oh my goddd . pening otak wehhhh -.-"

then , recess . haishh , legaaa . mana taknya , time add math . perut aku ni duk berbunyi macam2 . lagu rock and roll pun ada haaaaa . grrr , HAHAHA lepas makan , bertugas kat surau dengan nabilah . try panjat tembok yang budak sekolah aku selalu ponteng . choiiiii , mana taknya dorang ponteng ? senang je nak panjaatnya haaaa . aku dah try panjat dahh . satu step je lagi , aku dah boleh ponteng sekolah . kira dah berada diluar kawasan sekolah lah , HUHU

lepas add math , BI . woahh , cikgu syamim banu ajar bapak syokkk giloo x) teacher tak kisah ktorang nak buat apa masa sesi pembelajaran . nak menyanyi ? nak berlakon ? apa2 pun boleh , asalkan dalam bahasa inggeris . secara tak langsung , kita boleh improve pronunciation dalam BI . siap suruh buat jurnal lagi . kira macam diari . btw , sape kata cikgu syamim banu ajar hampehh ? asyik2 speaking je tak habis2 ? ehh , cikgu buat macam tu ada reason tau . sedikit sebanyak boleh improve dalam BI . bukan saje2 je buat ^^

lepas BI , sejarah . belajar kat bilik media . hmm , agak best lah . just cikgu ajar laju bebenor . otak aku ni dah lah agak lembap , errr -_____- sorry teacher , saya boleh tangkap sikit je , kuikuikui . woahh , hari ni dapat majalah sekolah . aku tgk isi majalah tuh . cis , tersangatlah hampehhh . sumpah benci giloo wehhhh ! haishhh banyak muka budak kelas 3A dengan 3B je . 3C memang selalu disisihkann

aku bukan nak cakap apa . kelas 3C selalu tidak diambil berat . sebab kelas ktorang nakal2 ? itu bukan menjadi hal . ktorang dah try untuk jadi yang terbaik . setiap aktiviti kelas 3 cekal mesti participate . hari merdeka ? minggu bahasa inggeris ? minggu PSK yang buat cekodok bagai tuh ? apa lagi yang tak cukup ? tapi 3 cekal masih lagi di anak tirikan * ayat favourite aku masa tahun lepas . hmm , dah lah . aku bukan nak cari pasal ke apa . just berkecil hati . ktorang pun nak layanan yang sama macam kelas 3A and 3B . takkan disebabkan ktorang kelas yang ke-3 so , ktorang selalu dipinggirkan ? apapun , tahun lepas merupakan kenangan yang paling terindah . rindu plak nak jadi budak PMR :']

and the most important is , hari isnin ni aku kena lapor diri kat cikgu Maslini untuk menjadi peng-update website sekolah SMKBDP . walawehhh , interesting bhai (!) btw bukan aku sorang jea . aku dibantu oleh ean , sabri and KZ . semuanya di conquer oleh geng2 aku . itupun bukan ktorang yang nak , cikgu yang pilih okayyy HUHUHU agak bangga lah apabila ktorang satu2 nya dipilih untuk menjadi peng-update website sekolah . cehhhh , kembang sekejap x) btw aku akan jalankan tugas dengan baik . boyahhh , omong kosong je aku nihh ;P
minggu depan aku dah start buat study group bagai . almaklumlah , monthly test tak lamaaa je lagi . so , kena prepare awal2 , kang tak pasl kabut je time exam x)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment