esok sekolah la der T.T


esok , wa dengan kechik dah planning nak cabut time perhimpunan . wa malas la nak jaga2 macam pakcik guard kat pagar sekolah wa tuh . bosan tahu tak bosan ? GRRRRRR =..= esok , wa nak naik motor capuk wa tu pergi sekolah .

wa tak larat nak naik bas rapid yang sumpah sempit , sendat , padat macam sardin tuh bila pagi . balik lagi la wa tak sanggup . dengan panasnya , nak kena plak berhimpit kan . ishh , simpang malaikat 44 lah wehhh

homework ? cehhh , wa peduli apa ? setakat karangan BM , rumusan tu wa buat lah . yang lain ? harammmmm . so , bersiap sedialah kena pelempang , penendang daripada cikgu2 wa . HUHU btw , cikgu2 wa bukan ahli sumo , karate apakejadah tuh . setakat roti panjang warna kuning tu ada laa . apa benda roti panjang warna kuning tuh ? pembaris panjang la der . siap pakej dengan rotan :)

then , esok wa nak cakap2 tak henti sampai dah takde topik nak cakap dengan geng2 wa . aina , ean , jie , sab , kz and saf . wa rindu lu lahhh T.T . okay lupa nak cakap . salah satu geng wa iaitu safwan akan berpindah ke sbp bagan datuh , perakk


tak lama lagi meleleh la air mata aku sebab rindukan kau kan , saff ? dah takde sape lagi nak tegur kalau ktorang makan comot macam budak kecil tapi tu ean and aina jelah . aku makan bersihh . hmm , nak menang jugak x)

lepas ni dah takde sape nak membebel kalau ktorang lambat ke apa . dah takde sape nak keluar jalan tengok wayang sama2 lepas sekolah . dah takde sape nak bayarkan aku makan kalau aku takde duit T.T



gamba kat atas ni , gamba last ktorang hangout . siap sekali dengan new members , numan (baju putih , pakai speak hitam muka ala2 baby face , erghh nak muntah ;P ) act , dye pun dah pindah sekolah . kat teknik sepang . hmm , lepas ni sape yang pindah pulak ? T.T harap takde sape

btw , kelas baru ? hmm , entah pape . belajar pun gitu2 jea . cikgu pun maybe bercakap dengan meja kerusi kot sebab kelas aku jarang bagi respond . tak macam kelas 3 cekal tahun lepas . sepatah ditanya beribu-ribu patah ktorang jawap . tak gitu ke syazwan , zaki , syahmi , indera ? HEHE suka suki jea nak tuduh orang . aku pun 2 x 5 = 10 x)

nak bukti budak kelas 3 cekal 2010 memang sehati sejiwa ?



tolong jangan heran . budak kelas 3C memang jiwang2 belaka . kadang2 aku pun geli jugak , huhu dah lah . aku nak gosok baju . ESOK SEKOLAH . ke ada yang tak sedar2 lagi yang esok sekolah ? meh aku bagi penampaq sikit . meh mehhhh x)




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment