THANK YOU VERY MUCH


feel bored ?
read this, HUHUHUHU

l
l
l
l
v

walawehh , aku baca pun dah sampai kembang kempis hidung aku ni haa . ngeh ngehh . thanks dear , ni yang sayang lagi nihh x) act , lepas kejadian tuh banyak gila kawan2 aku yang bagi sokongan moral . ewahhh , dorang act aku ni macam dah mati laki jeaaa =.= then aku selalu pegang kata2 bff aku , aina . PAST IS PAST . sampaikan dye kata aku tiru ayat dye . ewahh , tak tau plak kau cipta ayat tu aina oii ? x) btw aku nak ucapkan "terima kasih yang tak terhingga" . sebab kalau tak , aku takkan seceria2 ini . HUHUHUHU but korang jangan risau okay ? otak aku ni still waras lagi . takdelah sampai patah hati nak terjun bangunan bagai . kahkahkahkah

ehh , jom tgk respond kawan2 aku pasal kejadian tersebut . cehh , baget macam kes bunuh , rompak jea . fyi , aku memang suka buat suspens orang ramai , HEHEHE sorry coz identiti mereka tidak boleh didedahkan . takut kena serang plak , HUHU almaklumlah , dalam dunia yang seba moden sekarang ni macam2 perkara boleh berlaku . kan kan ? :)


haishh , kembang kembang =..=

KIHKIHKIHH x)
ni favourite aku . HUHUHU suka i nyahhh . thanks ye cik biyboo

huhh , dah tgk kan kan ? amacam ? bestkan dapat kawan macam ni , huhu hmm , that's all la kott . tata guys

PEACE NO WAR BEBEHHH (!)
pstttttt : senyuman aku cukup ceria tak ? ngeheeee x)
attention please : mulai esok , blog ini akan di-private buat sementara untuk pengubahsuaian . tuan blog sudah cukup muak melihat blognya yang sumpah bosan sekarang , hehe TQ




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment