first task : karnival sukan SMKBDP



arghhh , semalam kelam kabut aku nak buat laporan bagai . tension tau tak tension ? dah lah , pertandingan karnival suka tu di jalankan SERENTAK . i was like , OHMYYYGODDDD -.-" so , ktorang bagi2 tugas . KZ and sab dye buat laporan for bola keranjang . then aku and ean plak buat laporan for bola baling .dua2 pertandingan tersebut bertempat di padang sekolah . macam orang bodoh ktorang duduk tepi longkang then tgk pertandingan tu berlangsung . at the same time (!) pertandingan bola jaring kat tapak perhimpunan . see ? err , lepas habis tgk pertandingan bola baling ktorang kena berlari nak tgk pertandingan bola jaring pulakk * tipulah kalau berlari kan , HUHU

dari jauh aku tgk sab and KZ beriya menemu-ramah cikgu yang terlibat kat gelanggang bola keranjang . sabri , giloo beriya kau . tak masuknya sesi temu ramah kau dengan cikgu tuh kat website sekolah kita nanti . HAHAHAHA takpelah , bagi lah chance kat dye . maybe dye nak sangat jadi wartawan agaknya . HAHAHA aku dengan ean lek jea tgk budak2 tu baling2 bola bagai . bola baling perempuan langsung aku tak tengok . i'm not interesting okay . HAHAHA no lah , bola baling perempuan jauh sangat . serious tak nampak  . sorry la okay . gamba korang satu pun aku tak tangkap . sorry againn :)

dalam pukul 4.30 ktorang dah choww . er , bapak penat siakk . that's why la hari ni aku tak pergi sekolah , DAMN (!) bangun lambat lahhhh , aduhh makkkk --" tapi koko petang ni aku pergi . almaklumlah , nak merasa main bola baling . agak muka tak malu , tak datang sekolah tapi pergo koko . HAHAHA lantak lahh , peduli apa wa kan ? k , that's all . tata guys . meh kiss skit . muah muahhhhh



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment