SAYA PELAJAR YANG BAIK * sila muntahh ;P


hari ni aku bangun bapak awal aku cakap kau . pukul 5 aku dah bangun . seterika baju semua then mandi . pakai baju and then online facebook , blog waktu pagi2 buta * sah2 aku dah buang tabiat --" sempat plak aku update blog aku ni haa . alah , yang entry haters make you famous tuh . HAHAHA power tak aku ? cakap power cepat , kang aku gigit sorang2 . HUHU so dengan bangganya aku keluar rumah untuk ke tempat bas , macam biasa . bertemankan bulan yang bercahaya cantik bagaikan lampu kat ruang makan aku yang terang benderang nak mampus . kuikuikui aku pun berjalan dengan perlahan , senyap tanpa sebarang bunyi di sebabkan ketakutan yang mula menguasai diri akibat berjalan di tempat yang gelap seorang diri . haish , bersastera plak aku . bangga cikgu BM aku kalau macam ni , LOL ~

sampai kat tempat bas , aku mencangkung depan ean and KZ . dorang pelik tengok aku . HAHAHA aku dengan ean sebok gosip2 pasal mamat yang tetiba memaki hamun aku semalam . aku dengan ean gelak bagai nak rak . pastu kutuk2 mamat tu . HAHAHAHA bas sampai pastu ktorang naik . dalam bas sembang lagi . HAHA pokpepokpekpokpek tak sudah2

sampai sekolah terus bertugas . tayang muka kat depan bilik agama . then perhimpunan . duh kena dengar ceramah .okay , mata dah kuyu . kalau bagi bantal , gerenti aku dah lelap . sorry cikgu ^^ masuk kelas belajar . math , not bad . pastu chemist . erghh (!) tension siakk . satu patah haramm tak faham -.-" then rehat . tak memasal aku kena buli dengan kawan aku . daripada aku sorang yang nak photostat geo jadi ramai la plak . kesian aku , dah lah nak makan lagi pastu bertugas lagi . haishh , nasib baik aku baik . haha tak boleh blah .

lepas rehat sejarah . aku tak buat kerja sebab aku lebih tertumpu kepada kerja geo . kang tak siap cikgu marah . itupun still tak siap . kepala otak berselirat macam mana nak kira kecerunan di satu bukit . erghhh (!) tension . masa yang ditunggu telah pun tiba , time geo . ohhmygoddd (!) ketaq kepala lutut ni haaa . kerja tak siap lagi T-T . last2 cikgu dende ktorang duduk kat luar . nak tau tempat secara specific ?


cikgu , ni dah lemak . saya lebih rela duduk kat tapak perhimpunan daripada duduk kat public place tuh . fyi , aku dengan kawan aku , beramai2 duduk kat tempat bulatan merah yang aku dah bulatkan tuh . wehh , BAPAK AH (!) SUMPAH MALU TAHAP BABI (!) first2 keluar cikgu mat (guru disiplin) dah usha2 panas kat tingkat paling atas menghadap kelas aku . sekali dengan budak2 kelas dye lagi . perghh , sentap aku sial (!) aku dengan tasha dah gelak2 . harap korang faham . bukan gelak biasa . gelak aku macam dah nak nangis dahh . kalau tak sebab ramai orang usha , sumpah aku nangis .

budak2 kelas aku yang lain semua amik position masing2 . duduk plak TENGAH PANAS . okay , tu aku tak kesah sangat . yang aku kesah , semua usha siak . daripada ke tingkat paling atss hingga tingkat bilik guru . cikgu pun usha . sekali dengan pengetua , cikgu manian , cikgu mohan (guru disiplin) and ustaz fauzi (guru disiplin) sekali usha . oh my goddd (!) T-T boleh plak cikgu mohan tanya cikgu ruzina (cikgu geo) "nak saya tolong ke cikgu" ? choii , kalau cikgu mohan masuk campur , lagi terus ktorang kena . paling2 pun sebat kat tangan . lelaki maybe sebat kat tuttt *harap faham .

sampai kat satu tahap , semua budak keluar kelas . usha ktorang sambil tepuk tangan . woahh , TERBAIK dohh (!) hey , ingat ni sarkas ke ? tak pernah tgk orang tak siap kerja . okay , fine (!) ktorang memang salah . aku tak kesah semua tuh . bak kata cikgu , ktorang kelas atas . so agak malu la bila kena denda . tapi kalau kelas bawah even kena denda dorang boleh buat muka selamber . btw terima kasih cikgu sebab buat ktorang macam ni . takpe , ktorang anggap perkara yang berlaku di jadikan sebagai pengajaran . cikgu pun dah minta maaf semua . so , 0-0 . harap lepas ni harap takde lagi kejadian seperti ni . aku just risau , esok nama kelas 4 cekal naik kat perhimpunan jea . harap2 tak :']

lepas geo , BM . terubat sikit kekecewaan aku bila aku dapat tittle karangan terbaik antara kelas 4 cekal . alhamdulillah . kalau tak , sah2 aku moody sampai la balik . tasha and jie plak dapat tittle karangan berpandu
terbaik . JYEAHHH (!) pukul 1.40 balik . aku tak balik terus sebab ada mesyuarat AJK portal SMKBDP . tunggu plak cikgu maslini kat makmal computer punya la lama . sempat plak aku tangkap2 gamba guna kamera sabri . kuikuikui okay , jom tgk gamba gedik ktorang x)


 first picture : "woi , bapak gila malu wehhh" pstttt: dah sah2 la aku cite pasal time geo tu kan
second picture : aina terlebih OVERDOSE (!) buruk sial muka kau x)


first picture : ean , lawak sangat ke cite aku wehh ? sama macam aina . terlebih OVERDOSE
second picture : tutup muka bila ingatkan balik time geo tadi . choi , ingat orang tak kenal kau ? T-T


 haiyakkk (!) lompat tak boleh belahh


 aku gila selepas kena jemur kat tengah panas . aina pun gila sebab ikut aku --"


motif ? tiada =..=


aina cakap lompatan aku cantik , tak shaking . bukan macam dorang * tu pun nak baget ;P


 first picture : aina aku rindu  kau . tetiba ?
second picture : aku suka gamba ni . aku nampak macam minah endon sesat mana ntahh ^^


first picture : otak mereng lepas kena jemur dengan cikgu kat tengah panas , ahakzz
second picture : pose aku nak hot je . k menyampahhh =..=

 muka semua memang tak boleh blah . macam nak rasa penyepak aku jea --"


ada je muka aku , lagi buat haru-biru gamba nih . terasa macam "rusa masuk kampung" je . tak paham ? p cari buku peribahasa la  ^^

lepas penat tangkap gamba bagai , ktorang g library . mesyuarat kat sana . choi , tak lama mana . 15 minit je . HAHAHAHA beriya nak stay back bagai . hakk tuihhh , menyampahh . cikgu cakap suruh add dye kat facebook . woah , cikgu dah maju dohh . sampai je rumah , aku terus add cikgu . tadi aku online , cikgu dah bagi first task . OHHMYGODDDD (!) bapak excited . so , mulai esok aku kena jalankan tugas sebagai wartawan . esok plak ada karnival sukan semua tuh . so , aku kena buat artikel mengenai benda alah tu esok , karnival kenali malaysia and karvival kesenian islam . haishh , banyak gilo keje . hey , no worries bebehh . aku ada 3 rakan sekerja . choii , bagett (!) so sabri , ean , KZ . we have to work together . so the tasks can be complete on the time bebehhh x) chaiyokkkk ^^
 malu aku tak habis lagi . muka tebal dah berapa inci dah ni . errr =..=

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment