Great Day ^^


hari aku bangun lambat lagi , duhhhh . okay , of course laa ku dah lambat nak pergi meeting pengawas an ? er , mampus aku hari isnin nii --" pukul 10.30 pagi aku dah siap2 nak pergi ayamas kat damai perdana . hari ni ada hari perpisahan untuk budak2 kelas BGOC yang akan berpindah mulai minggu depann :'] ramai gila yang datang . serious aku terharu even bukan aku yang nak pindah sekolah . HEHE butt .. itulah bukti yang menunjukkan ktorang ni FAMILY okay :)


sampaikan semua budak cekal yang pindah sebelum ni macam numan , filzah , safwan and dayana sanggup turun padang meraikan budak2 cekal yang bakal pindah . keadaan agak riuh jugak lah . bayangkan kedai yang tak berapa besar tu memuatkan lebih kurang 30 orang keatas sekaligus ? ktorang buat kedai tu macam kedai makbapak ktorang jea . macam2 benda yang ktorang bualkan . tak ketinggalan jugak , moment2 sedih yang berlaku . aku taknak cite pasal apa , tapi mmg beriya lah dorang menangis .


for zaki : no matter what happen , BGOC always support you at the back . remember that okay ? ^^


hey , tak lupa jugak dengan budak kelas dorang tahun nie . macam raja , zubir , farah asyikin and lain2 . sorry if tak mention nama . aku lupa plak dohhhhhh , hee ^^ tapi hari ni serious best gila babeng (!) aku sayang kau gila2 BGOC bak kata wan , kita kawan sampai dunia akhirat :']



 girls over cekal . sayang kau sampai mati dohh x)

 boys over cekal
pstttt : korang tak rasa gamba kali ni lebih besar daripada biasa ke ? HAHAHA ^^

lepas habis gedik2 kat ayamas , aku pun chow pergi times square dengan aina . ya allah ramai gilo orang kat sana siott . pening otak aku melihat . ada konsert cina or bla bla . aku tak tau nak describe macam mana =..= first ktorang just jalan cuci mata yang dah berapa minggu tak cuci . maksud aku dah lama tak shopping okay ? huhuhu asyik duk rumah jea . sumpah bosan aku , grrr . then tetiba tergerak hati nak lalu kat tempat fashion runway . act , aku pun tak tau kenapa nama tempat tu macam tuh . tapi still dalam bangunan TS lah :) saje nak round2 sambil cari spek mata besar yang selalu muda mudi sekarang pakai . ceh ayat tak boleh nak kalah . haha


sedang aku try pakai spek mata besar tersebut , aku melihat dua orang perempuan yang superb cantik tapi di sebabkan aku tak berapa nampak aku pun buat bodoh . bila dorang lalu depan aku , aku just boleh nampak muka salah seorang daripada mereka berdua . OHHMYYGODD , itu kak Bella , kawan kepada kak Anis Syafira Zakaria ! tak boleh blah , nak jugak letak nama panjang kan ? HAHAHA aku tgk kakak2 manis tu punyalah cepat berjalan . mula2 aku try tanya aina , "weh , macam kenal je dohh !" dalam hati aku fikir , nak tegur ke tak , nak tegur ke tak . sebab aku ni penyegan orangnya . choi , nak muntahh --"


so , aku decide aku nak tegur . daripada aku menangis tak berlagu , frust menonggeng better aku tegur . lagipun ni peluang keemasan yang tidak datang bergolek di depan mata *eh , apa yang aku merepek nih ? =..= kak anis , punyalah cepat akak berjalan sampai tak terkejar oleh saya --" last2 dapat jugak . tu pun lepas aku maksimakan langkah aku . hahaha
me : ni kak anis yang blogger tu kan ?
kak anis : ye ye
then bla bla blaa . terus je tangkap gamba , haha lepas kak anis blah pun aku still shaking . tangan kaki aku terus menggeletar . aku pun tak tau la kenapa . maybe tak sangka kot boleh jumpa kak anis secara face to face ^^ dalam pukul 5.30 baru aku balik . puas hati gila shopping hari ni . huhu act , banyak lagi cite best tapi aku dah penat gila2 . dah la tak makan lagi okayy ? aduh so till here . bye guys :)


chubby gila ! haha almaklumlah cuti sekolah ;)
guys , thanks for todayy :) syahmi , amin, nasrul and khadijah . take care eh kau kat sana nanti . BGOC sayang korang gila2 . don't ever forget about us okay ? semoga kau berjaya kat sana :']


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment