it's hard to forget someone that we love so muchh



you know what ? i'm trying to forget you but it's not easy that you think . hmm , serious aku tak tau nak buat apa lagi . aku sayang kau tapi sanggup kau buat aku macam ni kan ? aku tak pernah buat dajal kat kau . kau senang-senang je nak mainkan hati aku . how dare you A :( takkan secepat tu kau lupa segala memori kita dulu ? kita bukannya couple sekejap . tapi 5 BULAN ! aku tak menafikan , kau lah bf aku yang paling baik . even kita jarang jumpa tapi hubungan kita lamaa .

apa salah aku sampai kau tipu aku ? aku setia dengan kau . aku tak penah nak berlaku curang dengan kau . bila aku cakap aku jealous dengan kau chat dengan perempuan tu , kau marah aku plak . kau kat aku pun sama . tangkap gamba sebelah lelaki . tapi aku tangkap gamba dengan kawan2 aku jea . macam sabri , KZ , safwan and numan . takkan itupun tak boleh ?

dulu kita selalu gaduh pasal perempuan tu kan ? dulu aku selalu marah2 bila kau chat dengan perempuan tuh . aku buat ada sebab . aku taknak kau dekat sangat dengan perempuan tu sebab aku tau , satu hari nanti mesti ada satu perasaan yang wujud dalam perhubungan korang . aku ni perempuan . aku faham perasaan perempuan tu  . now , see what happened ? kau couple dengan perempuan tuh . aku dah agak . dah lamaa aku agak A :']

apapun , terima kasih sebab sayang aku selama ni . terima kasih sebab buat aku bahagia , buat aku rasa apa tu sayang . terima kasih . percayalah , kata2 aku sebelum ni bukannya nak malukan kau ke apa . aku tak ada niat pun . maybe aku marah . aku marah kau tipu aku . lumrah manusia kalau marah . tapi dalam hati aku , aku masih sayangkan kau . aku pun tak tau la kenapa aku begitu bodoh sangat . maafkan aku dengan kata2 aku dulu :']
aku tak perlukan simpati ataupun apa2 belas kasihan . maybe perkara ni boleh di jadikan pengajaran kepada aku . sorry dengan ayat yang agak jiwang . tapi tulah isi hati aku yang sebenar :']

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment