aktiviti seharian remaja


ehh , tajuk nak hot je . but i tell the truth . remaja mana yg tak keluar rumah kann ? so , aku nak cite skit apa yang aku buat cuti ni :)

15.3.2011 (selasa)

daripada ramai2 nak pergi just tinggal aku  , ean and safwan . mana taknya , yg lain2 tu semua duk follow orang lain . lebih pentingkan orang lain daripada geng dye sendiri . okay , aku malas nak emo2 . so , just ktoang je yg keluar .keluar pun coz nak jumpa safwan . dyekan budak asrama , so jarang boleh jumpa . ktorang tak buat apa pun . jalan2 sekadar untuk buang masa , haha macam tempat la ktorang pergi . TS , pavi , bukit bintang semua tuh . alah , area tu jugakk . perkara wajib yg perlu dilakukan setiap kali berjumpa ialah , beli cool blog then lepak kat satu tempat rahsia kat TS . tempat tu sunyi , so ktorang boleh memekak bagaikan bangunan TS tu datuk nenek aku yg wariskan . cehh , kau ingat kau paris hilton ? malas nak cakap banyak , jom check it out gamba :)


ehemm , tempat rahsiaa :)


time tgh jalan2 cari pasal ni , sepanjang jalan ada je lagu justin bieber . alahai , dah lah baru lepas beli baju JB . senyum sampai ke telinga jelah , aku *ahh , tipuuu ^^


dengan muka yg happy sebab baru lepas beli baju justin bieber , ktorang jalan2 kat area fashion runway kat TS tuh . tempat yang sama aku terserempak dengan kak anis dulu . haha then jalan punya jalan , aku tgk ean and safwan tetiba tunjuk something kat benda apakejadahnya ntahh (picture 1) then , aku angkat tgk , perghhh "justin bieber on paperr bebehhh !" kejadahhhh ? dengan muka yg overdose happy aku suruh ean , tangkap gamba (picture 2) haha , aku mmg pelik -.-" tak puas hati lagi , aku tangkap gamba closeup (picture 3) . ehemm , perasan something tak ? setiap gamba mesti ada cerita yg tersendiri . see , bak kata avril "this moment is perfect" . kebetulaan plak aku tgh dengar lagu tuh . err , terlalu banyak kebetulannn . ahh dah macam karangan plak aku tgk benda alah nihh -.-


macam orang jakun tgk cermin besar gedabakk -.-


picture 1 : sweet tak sweet tak ? cakap la sweet bengong . kalau tak aku cubit manja tangan kau sampai kau cakap sweet , KIHKIHKIH
picture 2 : safwan buat muka toye . sepak jap g ! hahaha ^^


safwan cakap , "agak2 berapa dorang jual pavi nih?" amboi , kau ingat kau anak PM ? -.-

17.3.2011 (khamis)

yg ni lain plak . aku hang dengan kawan2 kakak aku . act kakak aku nak shopping . almaklumlah , orang dah bekerjaa . tapi sekarang dah berhenti , keputusan SPM kan dah nak keluar . sebelum birthday aku plak tuhh . motif bagi tau ? ahakzz , saje je nak korang tau , KIHKIHKIHKIH 


cool blog lagi ? derr -.-


aku captured . ehemm , kau ingat kau maria elena is greek helen ? haha


amboi aidil , mentang2 kau dah habis sekolah . sekali pandang macam justin bieber . dua kali pandang dah macam noh hujan aku tgk dahh -.-


penat melayan kakak aku shopping , blurghhhh -.-


dressup simple . malas nak over2 dohhh -.-"

15.3.2011 (jumaat)

act hari tuh ada reunion 3 Cekal10' . macam biasa , kat kedai ayamas . err , aku rasa manager dye pun maybe dah kenal ktorang , kahkahkahh . tapi aku ean , dengan aina rush nak pergi bank . so ktorang balik awal . sempat jumpa , mekja dengan natasha jea . otw tungguh bas tuh terselisih dengan kereta mak syahmi , err maybelah . then dari jauh ktorang boleh nampak budak2 lelaki baru sampai . macam indera , syahmi and the geng semua tuh . alahai tak boleh jumpa budak seremban , si syahmi tuh -.-"see , betapa dalamnya cinta syahmi kat kelas cekal sampai turun padang datang kat cheras semata-mata nak jumpa ktorang , kawan-kawan dye . alahai , terharu aku . takpe syahmi , ada masa kita jumpa lagi okay ? mana lah tau ktorang plak datang nilai jumpa kau . choii , bapak sape plak yg menjadi mangsa nak menghantar ktorang ? ^^


lepak kat pustaka rakyat , cehh buat kedai macam makbapak punyaa -.-


aku cakap "okay , buat muka comel !" . deyy , comel ke ? hakk tuihhhhh ;P


ahh , muka nak kena tendangg -.-


ean , tasha , mekja and aina . ktorang paling awal sampai Y(^^)Y


picture 1 : budak MRSM balik pulauu . mekja , aku rinduu kau :'(
picture 2 : asal nak buat reunion mesti kat ayamas . apa yg special kat ayamas ni pun aku tak tauu -.-



picture 1 : otw nak g bank . last duit tak keluar lagi . hancur , punah harapan nak tgk hikayat merong mahawangsa . jealous kawan2 yg lain semuaa dah tgk . ehh , takpe2 . aina , nanti kita g berdua je ehh . lepas sekolah , macam biasalah kannn ^^
picture 2 : ehhei , buat muka comel , menyampahhhh nokk ! -.-

hey , macam biasa . setiap entry aku tayang gamba hodoh aku kann ? jom tgk , pose hodoh mana plak kali nih -.-

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V


ahhh , perasan banyak aku nihh . yg best tentang gamba ni , first ! aku pakai baju adik lelaki aku yg berumur 14 tahun , besar gedabak baju dye wehh . sebab tu aku masukkan dalam seluar . second , gamba ni aku tak edit langsung . never say never okay ? duh takde kena-mengenaa . third , gamba ni adik aku amira yang captured . tahun ni baru berumur 9 tahun sehh . okay , sekiann . muah pipi kanan muah pipi kiri ^^
padan muka kau entry kali ni gamba berlambak-lambak buat berat blog je kan . kahkahkah ehem ! act camera aku dah baik dari demam denggi berdarahnya . so , kat mana2 aku pergi mesti bawak camera . heee nasib badan la kan , lepas pergi masa2 masukkan gamba dalam computer then upload punya lah lambat macam siput babi . k baiii-.-



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment