i don't care anymore



tajuk memang takde kene mengena dengan entry ni . tapi bagi sesiapa yang terasa tuh , mmg dah sah2 ayat tu di tujukan untuk kau =.= okay , taknak emo2 . sorry if sejak kebelakangan ni aku jarang update blog . tahu tak sebab apa ? act aku tak sanggup nak cakap . tapi aku kena terima hakikat yang sekarang aku ketandusan idea . that's is very bad right ? tak pernah wujud dalam kamus hidup aku untuk ketandusan idea update blog aku ni haa . aku terpaksa terima hakikat *muka sedih* =.=

minggu depan aku exam . tapi aku langsung tak study . add math ? chemist ? fizik ? eee , pleasee . kesah apa aku kan ? <------ pelajar yang baik . jangan tiruu :) tapi aku kesah kalau ada subjek yang fail *haishh , dah tau kesah p la belajar jannah oii* mesti korang nak cakap macam tu kat aku kan ? yeahh , aku sedar aku bukan budak form 3 lagi . esoknya nak exam , malam tu aku baru study . hahaha tapi syok sebab ilmu boleh masuk otak even belajar last minute . aku memang macam tuh . selalu lupa . ni lah akibatnya "makan semut banyak sangat" . aina selalu cakap mcm tu kat aku . menyampahhh =..=

hari khamis hari tuh aku tanya ustazah syafini . "macam mana nak hilangkan rasa malas ?" ustazah cakap , "jadilah rajin , nanti hilangkan rasa malas" . aiyoo ustazahhh -.-" sebab saya malas la saya malas nak jadi rajin . korang faham tak apa aku cakap ? emmm , tak ? mmg , aku sukaaa cakap keling *sengihh*

lepas cuti ni aina dah takde . dye pindah kedah kat kampung dye :( sape yang nak jadi bff aku ? sape yang nak panggil aku mangkuk , janjan dan sewaktu dengannya ? sape yang nak pukul aku hari2 even dye pukul tu sakit gila nak mati ? sape yang nak temankan aku shopping sampai patah kaki ? sape yang nak jadi ahli gosip setiap hari jumaat lepas sekolah pastu buat kedai tu macam makbapak ktorang yang punya ? sape yang nak bercerita kat aku sampai aku buat muka yang sumpah buruk ?sape yang nak jadi makandam aku kalau ada photoshoot olok-olok nanti ? sape yang nak backup aku bila aku gaduh dengan boyfriend aku nanti ? sape yang nak temankan aku pergi tengok wayang cite terbaru kat leisure lepas sekolah ? sape lagi yang boleh buat semua tuh MELAINKAN dye ?!! :'(





aku akan RINDU kau T-T
tapi aku rasa aku tak boleh hidup tanpa kau

thats all . k thanks bye 
thanks bagi sesiapa yang vote aku dalam my style contest ayun ayunar . sAyAng kOrANg Keetat-kEtaTT . heeeee 


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment