penghargaan untuk my lovely readers ^^


okay guys . act hari ni aku takde kerja and aku tak tau nak story pasal apa . so , what i want to do is aku nak kenalkan kat korang 2 orang readers yang aku berterima kasih sesangat sebab dorang ni selalu usha blog aku then selalu like entry aku . cehhh , let's check it out bebehh 




tuan punya blog : Arina Ismail , form 2 . junior at my school ^^
url blog : http://ceritaarina.blogspot.com/


first yang aku suka pasal blog dia ialah blog dia serious kemas . takdelah widget berterabur sana-sini buat cacat penglihatan kan ? then aku selalu perhatikan perubahan blog dia dari masa kesemasa . bermula dengan awal berblogging sampailah sekarang . daripada dulu agak kelam kabut sampailah sekarang kemas je aku tengok , heee sUkeWW kItEwWW tAu ^^ dia ni suka godek-godekk blog dia sampailah blog dia secantik blog aku ni hah . err , jealous betul mehh ! act kakak dia yang bagi tau aku . hehe habis kantoi sudahhh :)

so , arina . thanks selalu usha blog akak and like semua entry akak sebelum-2 nihh . ni yang tambah sayang nihhh , nahh lovee . ahh , tetibaa ? hahaha





tuan punya blog : Diana Asri , form 3 and absolutely my junior
url blog : http://dianasupaholicstories.blogspot.com/

apa yang aku suka pasal blog dia ialah blog dia ceria macam blog aku , tee hee . sep sikitt , sep sep sep tom tom tom . okay over -.-" aku kenal dia pun daripada ex aku , malas nak mention nama . kebetulan dorang satu sekolahh . ehh tetiba tukar topik , okay sambung cerita . dulu pun blog dia simpleee comel loteh je kan . sekarang dah nampak gah , amik kauu . follower pun dah banyak , heee bagus bagus . and lagi satu yang aku suka pasal diana ni , dia pun minat justin bieber same with me yooo ! heee . kesian dia jealous dengan baju bieber aku tuh , HIHIHIHI pelik aku kenapa semua orang tertanya-tanya mana aku beli baju bieber tuhh ? adoyai , mana-mana tempat pun ada meh jual baju bieber tuh . cumaa perlukan usaha dan semangat yang kental untuk mencari baju tersebut . gud luck untuk semua yang bagaikan orang gila mencari baju bieber tuh okayy . chaiyokk !

to adek diana , thank you so muchh selalu support blog akak . selalu like entry akak sejak dari dulu sampai sekarang , heee kiss skit , muahh muahhhh :-*
jangan jealous aku promote blog dorang , HIHIHIHI insyaallah kalau aku ada masa yang terluang aku try promote blog orang lain pulakk . mana la tau kan ? so rajin-rajinlah menge-like entry aku dan selalu usha blog aku ehh . heee chalowwww ^^


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment