start from today , i'm all alone


bff aku dah belah . okay , siapa tak sedihhh . last aku keluar dengan dia hari jumaat lepas . ktorang stay kat rumah natashaa . spend time sama-2 , masak sama-2 , makan sama-2 . yang paling tak boleh belah time nak balik tuhh , aku menangis kat tepi bas sj . hahaha serious lawakk ! aku dah nekad taknak nangis tapi tumpah jugak air mata aku . aku tak kesah menangis sebab kawan baik sendiri tapi kalau menangis sebab lelaki aku memang bodoh . at least berbaloi daripada menangis untuk jantan yang perangai macam babi .

lepas ni aku takleh tgk wayang lepas sekolah dengan dia lagi . lepas ni takde dah sesi gosip setiap hari jumaat . semua yang aku buat mesti ada dia . aku pun tak tau kat kedah tu ada ke tak panggung wayang .

semalam lepas habis acara joyrun kat putrajaya , sampai je kat sekolah aku terus balik . aaina mesej aku suruh datang rumah dia semua nak tangkap gamba buat kali terakhir . aku cepat-cepat balik . amik motor semua then terus pergi rumah aaina dengan ean . sampai sana ktorang lepak-2 sambil makan aiskrim . hari tuh lah last aku spend time dengan dia . dalam pukul 2 lebih dia dah belahh . okay , serious aku nangis lagi . ean pun samaa T-T hanya tinggal memori dia je kat sini . aku kawan dengan dia dah 7 tahun . dia jelah yang selalu berkepit dengan aku 24 jam . dia jelah kawan yang satu kepala dengan aku

aku harap kau dapat ramai kawan kat sana . esok , first day kauu sekolah kat tempat baru . jaga diri . cuti bulan 5 nanti insyaallah aku dengan ean datang kedahh . pejam celik pejam celik tengok aku dah ada kat depan kau . kau just sabar . berapa minggu jea lagi nihh . sampai sana kita enjoy sampai tak ingat dunia . aku sayang kau . jangan pernah lupakan aku . kalau ada lelaki handsome bagi tau aku . aku dah bosan single , cehhh . hahaha kbaii . muah muahhh

 natasha's house
 handphone tuhhhh 
 friends forever
 aaina tasha bte nasarudin
 motif ? tiadaaa -.-"
 menangis je kejeeee , -.-"
 tiket bas yang terakhir
 sweet tak ? cakap ler sweet ^^
 otw balik
 sampai dah kat rumah aku , tee hee
 muka selengee aku =..=
 hahaha , serious aku poyooo
 friends forever
 lepak-ngg
last pictureeeeeeeee T-T
never forget me , i lovee youuu :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment