welcome to the kindergarten fan club


dorang nakal tapi comel . i love you sofea , safwann ^^

tajuk tak bolehh belahhh -.-" hahhh , amacam mana dengan new look blog aku ? KIHKIHKIH kan aku dah cakap , macam tadika pun ada aku tengok . selama ni blog aku serious semacam , background ala vintage tak pernah aku letak background cartoon . hahaha di tambah lagi dengan header yang 100% macam kanak2 ribena , kalau ada budak tadika masuk melawat blog aku , aku jamin mesti lompat terkinja-kinja macam beruk  . kahkahkah aku tak faham apa yang aku merepek nihh ^^ 

___________________________________________________________________

aku nak minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki sebab da lamaa gila nak mampus tak update blog aku ni T-T maafkan hamba ye my lovely follower . tumben aku update blog pagi-pagi buta ni haihh . dahh , endon marii ! act hari ni aku tak sekolah , KIHKIHKIH lambat bangun maaa . mampus hari ni ada subjek fizik dengan add math . bodoh lah lagi otak aku lepas ni , super coolioo ^^ 

ehhh , tau dak tadi mak aku suruh pergi kedai . ikutkan hati aku malas nak pergi bila fikirkan aku da lah tak pergi sekolah pastu keluar pergi kedai tayang mukaa . adoi , segann aku -.- tapi bila fikirkan syurga di tapak kaki ibu walaupun tadi sempat pulak aku cipta seribu alasan tak nak pergi kedai , HIHIHIHI last2 aku pergi jugak . yang mak aku pulak naik lemak suruh amik adik aku amira kat sekolah agama , amboii macam budak tu takde kaki nak balik rumah -.-" tak sempat amik adik aku kat sekolah dia dah sampai rumah dulu . alhamdulillah , takdelah buang lemak aku nak amik dia padahal aku naik motor . bagus sungguhmu jannah :) 

ni satu lagi masalah budak dua ekor si safwan dengan sofea pulak nak ikut . mula-mula malas la nak bawak , pastu tengok muka dorang yang sedih semacam minta simpati terpaksalah aku bawakk . sudahh , habis satu motor tu penuh . kalau terserempak dengan polis agak naya kena saman RM300 . nampak beno nipunyaa ~ ahhh , virus usop dah maii daaa -.-" 

sampai giant aka bintang , amboi dah maju benor bintang . ehh silap giant ^^ aku masuk . aku dah macam rusa masuk kampung jakun benor tengok giant . almaklumlah , lama benor tak keluar rumahh . giant dah maju pun aku tak tau. apakah ? perlu ke tau -.-" tengah aku capai satu2 barang yang mak aku pesan dengan sebelah tangan aku dukung sofea , tangan sebelah lagi aku amik barang . ya allah , teruk benar aku rasa . tak larat den . di campur lagi dengan si safwan yang macam di rasuk hantu hyper gila nak mampus berlari ke sana ke mari . kesian adik aku kena kejar budak tu yang berlari satu giant . kalau lah tangan aku ada 5 baru cukup rasanya nak menjaga budak 2 ekor tuh -.-" HAHAHAHA serious , pening otak aku  . aku rasa aku ni macam makcik umur 34 yang ada anak 2 ekor yang tersangatlah lasak . 

at least aku dah tahu macam mana perasaan seorang ibu yang membawa anaknya ke pusat membeli belah . selama ni aku hanya mampu pandang golongan ibu tersebut , hahaha aku dah rasa . kau hado ? nan hadoo ! hahaha chowwww ^^
nampaknya aku dah bersedia untuk menjadi seorang isteri , cehhhhh *malu malu ^^


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment