yuna is the best !




aku lah manusia paling bahagia apabila yuna diumumkan sebagai artis baru wanita popular dalam ABPBH yang lalu . bila dorang umumkan jea terus aku terjerit-jerit mengalahkan mati laki je sambil cakap , "aku dah agak dahh . dah lamaa aku agak" HIHIHIHI yuna memang layak menang sebab dia cantik . teheee , bukan sebab tu je okayy , sebab dia full package . bukan setakat cantik , suara sedap , pandai cipta lagu sampai orang luar negara pun tahu lagu dia . apa lagi yang kau nak kak limah oii ?

sekarang aku paling addict dengan lagu baru dia yang bertajuk penakut . hah , amik kau sampai aku letak kat blog kau dengar lah sampai kau muak , padan muka . ahh tetiba ?

yang paling aku suka pasal yuna ni sebab dia stylo . tak caye ?

l
l
l
l
l
l
l
l
V




perghh !! kalau aku dapat baju dia tuh , serious aku pakai time majlis khatam al-quran aku bulan 6 nanti , kihkihkih ehh saya gurau jeaaa . yuna dengan hana tajima sepesen je aku tengok . dua2 cantik , dua menarik tertarik kau memang debommm ! so tak heran lah sekarang ni ramai gilooo perempuan remaja yang bertudung macam aku menjadikan dorang ni ikon fashion or role model dalam berfashion . betul dak ? HIHIHI okay lah . setakat ni jelah aku merepek sambil makan kerepek hari nihh . jangan lupa pergi consert yuna 23/24 april ni dan dapatkan album baru dia decorate yang aku tak tau bila baru jual . tetiba jadi promoter . takpe , aku dengan yuna kawann . *cehh , ada hati ^^

usop usop , kau memang menjadi idaman kalbu kami pencinta movie hantu kak limah balik rumahh


lepas ni usop , kita bako je rumah kak limah , kita bako  kita bako ~



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment