you can put your blame on me



cukup sedih bila aku baca blog minah ni . cukup aku sedih , dah meleleh hingus aku ni haa T-T aku sebagai mangsa yang di persalahkan . boleh tak tengok daripada awal kes , aku tak bersalah langsung . lelaki dah perempuan tu yang salah . boleh tak faham aku sebagai mangsa ? mangsa keganasan sepasang kekasih dan aku sebagai mangsa yang teraniaya ? tolong lah faham aku sikit . sakit hati aku sape nak kesah ? luka berdarah hati aku sape nak tanggung ? kau hanya nak back up sepupu kau tuh pastu nak cakap aku macam2 . aku yang tanggung pedih hati , sakit luka bagai sorang2 . kau tak rasa . kalau kau rasa kau boleh tahu macam mana perit rasanya .

aku sayang lelaki tu bagai nak rak * sekarang dah tak sayang , benci menguasai diri* lepas break senang2 dia couple dengan perempuan tuh dan sebelum ktorang break tuh dia ada cakap taknak couple lagi . ex mana tak sakit hati bila dia cakap macam tuh pastu tetiba dia couple dengan perempuan tuh ? ex mana yang tak sakit hati ? ex mana ? cecita cecita kat aku ? takde niat aku nak meng-famouskan blog kau kat facebook aku melainkan satu je niat aku , nak buat semua orang tau perangai sebenar lelaki yang selama ni aku sayang , aku junjung , aku kasih yang akhirnya buat taik kat muka aku . w , aku minta maaf kalau ada terkutuk ke apa . tapi setahu aku sikit pun aku tak cakap benda buruk pasal kau . kalau ada pun tu semua sebelum aku kenal kau .

kau sendiri mengaku aku ni kawan baru kau tapi apa motif kau cerita pasal lelaki tu kat aku ? apa motif ? takkan setakat kau benci2 sayang , dia cakap benda2 mencarut yang membuatkan kau benci , gaduh or sowhatever tu pun nak cerita kat aku . kau fikir aku ni BFF kau ke apa ? selama ni aku sabar sebab aku tak kesah kalau orang cerita masalah dia kat aku . tapi kalau dah melebihi batasan aku pun boleh bengang lagi2 lelaki yang kau selalu cerita tuh ex aku , eee tolonglahh ! lagi satu , pasal blog yang aku print screen then aku post kat facebook aku ni pun mesti kau yang bagi tau kat sepupu kau ni kan ? kalau tak , macam mana dia boleh tahu sebab orang yang aku tak app or add langsung tak boleh tengok album aku . so that's mean yang kau memang saje nak menyimbah minyak ke dalam api . act aku dah lupa segala-galanya tetapi ... lepas sepupu kau ni bangkitkan balik isu ni membuatkan aku patut amik inisiatif untuk bela diri . aku paling pantang bila orang cakap benda-benda yang tak betul pasal aku . memang salah aku tak delete benda tuh .


hahh , yang ni paling tak menahan . aku nak kawan balik dengan lelaki tuh selepas apa yang dia buat kat aku TANPA meminta maaf ? sorry , sampai kiamat pun aku takkan kawan balik dengan diaa !! tentang nasihat kau tuh , sebab perangai dia yang macam haramm tu lahh aku benci dia . eeee , nak nasihatkan orang tapi ayat entah pape . sakai betul lah kau nihh -.-"

dah dahh , malas nak panjangkan cerita . aku pun dah remove perempuan dan lelaki tuh dalam friendlist facebook aku . sekali dengan amarWE , nama yang lelaki tuh guna dalam twitter sekali aku dah delete . siap block lagi , KIHKIHKIHKIH . aku nak minta maaf kalau ada sakitkan hati sesiapa . orang sakitkan hati aku takde sape kesah , fine !! aku harap lepas ni korang tak payah nak add aku balik ke or whatever . aku taknak ada kaitan lagi dengan korang . cukuplah hati aku je yang sakit . 
cukup baik aku hidekan URL kau . cuma ada seoarang hamba allah ni yang baik sangat pergi comment kat gamba tuhh , ada ke patut dia pergi baginya link kau , ish ishh tak tak patut tak patut -.-" aku minta maaf kerana buat seketika blog kau famous . act aku tak hadap sangat nak post blog kau cuma "benda alah" tuh je yang dapat di jadikan bukti yang sememangnya amar tu PLAYER


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment