K-POP LOVER ♥


k , peacee semua ! aku memang big fan of k-pop seriouslyy dohhh *mukaserious* dulu bukan main kutuk kawan aku yg minat k-pop , 'apakejadah lah kau minat k-pop bagai nihh . semak kepala otak je , sikit-sikit k-pop . haihh menyampah akuu' . see ? k-pop fans jangan marah pulak k , tu zaman kebodohan aku dulu . sekarang manusia mana yang tak tgk korean drama ? sape yg tak dengar lagu k-pop ? sedangkan Cik Epal pun tgk Running Man apatah lagi kita , ye dak ? nampak tak agak kepelikan di situu , Muehehehehe

aku cuma nak cakap , virus korea melanda aku sejak talent show competition kat sekolah aku tahun lepas . time tu ada aktiviti untuk budak lepasan PMR macam aku . ktorang buat k-pop dance , saje menggedik tiru tarian coed school lagu it's too late . memang have fun gilaa ! haha after that , ktorang dapat perform kat Majlis Kecemerlangan Kokurikulum pada 23 0ct 2010 . sehari lepas pertandingan talent show tuh . nak tgk time ktorang perform ? kalau nasib baik , kau tekanlah link nih . aku risau dia private je . huhu

after the competition ;)

fall in love with this picture ! thanks for photographer sekolah , abang Aniq Nabil ;)

okay , tutup cerita pasal Coed School . sekarang aku nak cerita pasal favourite k-pop artis yang palingg aku minat tahap dewa . iaitu INFINITE 


sekarang ni aku memang tengah rancak tgk variety show , 'YOU ARE MY OPPA' kat youtube . ada penampilan khas Infnite . auwww , suka sukaa   memang setiap kali online aku akan tgk variety show nih . memang takkan miss , hewhew ;3 so , bagi Inspirit (nama khas bagi peminat Infnite) WAJIB tgk variety show nih ! WAJIB k ? sebab dorang omeyy sangat . geram akuu ! Huahuahua


L oppa 
SungJong oppa 

L oppa , Sung Jong oppa . me love you forever k ? SungGyu , Hoya , SungYeol , WooHyun and DongWoo me love you too  cuma L and SungJong lebih sikit , hewhew ;)

sekarang ni pulak tengah top cerita Scent Of The Woman kat channel 393 . bagi peminat k-pop janganlah lepaskan peluang tgk drama ni k ? sumpah cerita dia best . lagi-lagi hero dia Lee Dong Wook sumpah HANDSOME gilaa . ahh , me fall in love with him *berangan* ahh gedik , haha

 Lee Dong Wook 
auwww , shoo romantic right ? *jealous*

JANGAN LUPA TGK K ? setiap hari rabu and khamis pukul 10.25 at channel 393 (Y)

that's all for todayy . ingatkan nak update sikit je , sekali amik kau panjang berjela , hewhew k lahh , goodnight . muah pipi kanan kiri , lama tak buat cenggitu ♥ Assalamualikum ;)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment