Melepaskan Gian ♥


HOLLA PEOPLE ! *moodceria*

ehh , otak tu jangan kuning sangat dengan tajuk aku yg 18x . hewhew ;3 macam biasalah , aku memang takde idea nak tulis tajuk apa (Y)

so , 3 hari lepas . ye , 3 hari lepas baru sekarang aku nak kecoh dengan cite aku nih , kpeaceee semua (Y) 3 hri lepas aku follow Numan meet kawan dia kat Mid Valley , k finee aku dah bosan dengan bangunan warna pink tuh . yeke warna pinkk ? ah lantakkk -,-

ingatkan nak ajak Sabri and Safwan tapi tu dorang study chemist , alalalaa baiknyaaaa ;') cuti ni aku langsung tak sentuh bukuu , menghadap mukabuku 24 adalah . haha seriously ni FIRST time jumpa someone yang aku tak kenal . mula-mula aku awkward lah jugak kan , tapi jumpa face to face 'okay , she's so adorable' .

after that , ktorang lunch kat food court . Numan cakap kawan dia Mas nak datang jugak , lepas habis tusyen katanya . perghh , cayalahh Mas nih . tengah sedap-sedap makan boleh pulak aku terserempak dengan CIKGU ZARINA iaitu merangkap cikgu pengawas sekolah aku . alahai , meja sebelah-sebelah je wehh -,- tetiba rasa gerun kejap , hikhikhik

muka masam je . mana aku tak takut !cer senyum sikit cikguu , hihi
btw aku tangkap gambar ni dekat meja ktorang sendiri , hewhew ;3

lepas Mas dah sampai , ktorang main bowling ohh yeah \m/ selama ni aku fight bowling dengan Numan kat skype je . hikhik ni fight real-real punyaaaa ! and guess what , first game aku number second . Numan first , alah dia kan teror -,- second game aku last , pfftttttt -..- aku rasa macam ada something wrong dengan laluan bowling tuh . selama aku hidup ni markah bowling aku mesti 80 ke atas ! ni takk , kau tgk jumlah marah yg second game nih . kau tgk sekarangg , grr

uwaaaa , kalah teruk akuu T_______T tapi ada satu strike , hewhew (Y)

tak lama lepas tu tetiba Numan cakap macam nih
Numan : jan , bak 2 ringgit . nak beli makanan
dalam hati aku cakap , ehh bukan tapi dah makan ke ? ni nak melantak lagi ? pfftt
Aku : amende kau nih ? tetiba jeee
Numan : bak lah sini *mukaselenge*

and after that aku pandang kat laluan bowling tu and suddenly , 'WARGHHHH' !!!!! si Safwan and Sabri kat depan mata akuu , haihh mamat ni . nak gugur jantungg aku Y.Y tak sangka pulak dorang sanggup datang sini lepas habis mentelaah chemist , LOL thanks sab and saf . hihi

lepas habis gian dengan bowling ktorang round Mid tu , jalan-jalan kat Garden then tangkap gambar kat pokok chrismas . hihi happening gilaaaa ! dalam pukul 5 ktorang balik

time tunggu KTM ni yang aku lemah . lama gilaaaaa Y.Y SESAK pulak tu dalam KTM . time naik LRT pun SESAK ! dalam bas pun SESAK , pffttttt -,- balik rumah memang sakit kaki akuuu . apapun , happy punya pasal dapat hang dengan gengg , after this kita keluar lagi k ? huhuhu jom check it out gambar ;)

 first time meet , Jiha and Mas ;)
 muka happening , huhuhu
 gambar ni agak kuang ajar sikit . why pay us ? why why why ??!!! *tetiba
 favourite picturee
 baget Santa je Numan . haha
 with my bro , Sabri and Safwan ;)
 left , Safwan with cute action . LOL right , me with adorable Jiha
hihi , cuteeeeeeee tak ? ahh gedik ;)
last but not least , omeyyy tak kitaaa ? LOL
guess what ? aku tak tgk OMBAK RINDU lagi . so lameeeeee T_____T



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment