2. Diary


love you forever and ever , myung soo opaa  

hello bebehh . aphal lah sejak akhir-akhir ni rajin sangat aku update blog ? tak tercapai dek akalku doh . dulu seminggu satu post pun susah . kekeke maybe emosi yang tak stabil membuatkan aku rajin nak update . maybe ?

act aku nak mengadu sikit . penat lah jadi FORM 5 STUDENT . aku nak jadi budak form 1 balik boleh ? bestnyaa sekolah petang . tak payah bangun pagi . bangun pukul 10 pastu terus online .tak payah susah payah bangun pukul 4 pagi semata-mata nak siapkan homework . pfffttt kantoi sudah aku suka bangun pagi sbb nak siapkan homework , peaceeee peace kacang pis . hehehe

aku penat . cadang tapi nak tidur tapi mak aku suruh search amende entah so sekarang ni aku TERbukak blogger pulak , kekeke eh facebook pulak macam mana ? dulu kalau boleh bila on computer sekali twitter , facebook , tagged , myspace segala aku nak bukak . hmmm malas la aku dah on9 fb . aku nak try tak on9 seminggu , boleh ke idak . huhu kalau on9 pun menyakitkan hati . tgk status kau , tgk status dia buat aku sakit hati gila tahap babi . akibat sakit hati yg melampau aku tumbuk dinding , aku gigit tangan sampai berbekas . see , i told youuu . aku memang dah GILA =..=

berbalik cerita pasal sekolah , mulai esok dah start da perjumpaan kelab , permainan segala bagai tuh . ya Allah semakin pack lah jadual aku . lepas habis perjumpaan pastu malam tu tusyen ? wtfishhhhhhhhhhhhhh ? penat lahhh *merengek* bila aku tgk budak form 1 lari-lari aku rasa macam nak sepak je kaki dorang biar jatuh tergolek . 'apsal hidup kau happy je ? aku jealous tahap gaban tau tak ?' . baru padan dengan muka *gila*

wahai pelangi . cepat lah muncul . sekarang ni memang aku dah takde semangat nak ke sekolah . penat lah . dah berapa juta kali perkataan 'penat' tu aku sebut hari ni . penat . memang penat . aku harap akan ada keajaiban . who knows right ? *smileee*

smile as much as you can :')


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment