THE BEST DREAM EVER ♥


hello guys! salam hari jumaat. sekejap je masa berlalu sedar-sedar hari ni merupakan jumaat terakhir pada bulan januari tahun 2012. lagi 10 bulan je aku akan ambil peperiksaan SPM. hmmmm cuak gilaa aku. tapi cuak-cuak pun cuti ni mana study, enjoy je lebih. hehe

dah stop cerita pasal SPM, saje buat aku goyy. act hari ni aku nak cerita pasal mimpi aku semalam. Ya Allah aku harap sangat mimpi ni jadi kenyataan. serioulyyyyyyyyyyyyyyyy, amik kau banyak 'y' aku bagi. mimpi ni boleh buat aku tersengih sepanjang hari. happynya jangan cakaplah, kalau tak ikutkan akal aku yang waras ni memang aku menjerit sesuka hati. tapi apakan daya, nanti jiran kata aku gila pulak bila menjerit tak tentu pasal, kahkahkah

cer teka semalam aku mimpi apa? kalau sape yang dapat jawap, aku upgrade sikit. kalau dulu aku bagi gula-gula seposen dua tapi kali ni aku bagi singgit. hehehe cepat lah tekaaaaaa, aku excited nihhhh !!!!!!!! hahaha

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V


YES ! SEMALAM AKU MIMPI PASAL INFINITE  YA ALLAH, BAHAGIANYA AKU. and yang lebih membahagiakan ialah dalam mimpi tu aku pergi konsert dorang kat Seoul, Korea. plus aku dengan kawan-kawan aku organise konsert dorang. can you believe it? Ya Allah, memang mimpi tu 'THE BEST DREAM EVER'. until now, aku still tak percaya Y.Y <---- air mata kegembiraan, HAHAHAHA

But . . . . .  tak habis lagi cerita aku nih, hehe kan aku organise konsert dorang then aku and the geng mesti ada kat backstage. memang HEAVEN gilaaaa wa cakap sama lu. aku lah yang organise pakaian dorang, bagi support kat dorang. senang cite kiranya aku MANAGER dorang lah. HAHAHAHHA OMG!!!! memang ramai gila yg datang kat konsert tuh. bangga gila bila ada kat backstage, seriously memang aku nak menangis time tuhh. terharu gilaaaa !

habis je konsert, macam biasalah kan crew-crew ktorang bersorak untuk dorang kiranya dorang dah buat THE BEST lah untuk konsert tuh, hehe lepas dah sorang-sorak tuh semua, macam biasalahkan tangkap gambar dengan crew. backstage tuh memang havoc gila, dengan aku yang excitednya tangkap gambar dengan dorang

and guess what? dalam mimpi tuh aku hug and kiss pipi Myungsoo, my prince charming   Ya Allah, bahagianyaaaaaaaaaaaaaa u.u slamber je aku peluk dia, aku kiss pipi dia macam nih




HAHAHA, dia pulak slamber badak je peluk aku balik. hehe yang lawaknya photographer tu kawan aku iaitu Numan. maybe petang tu aku lepak dengan dia. sebab tu sesat masuk dalam mimpi aku sekali, HAHAHA

lepas tu aku tarik SungJong tangkap gambar sekali. aku duduk tengah, belah kanan aku MyungSoo belah kiri aku SungJong. aku pegang bahu dorang macam abang and adik. macam nih, hehe

sweet tak? cakap lah ktorang sweet, hehe

lepas tu aku berborak dengan MyungSoo. tetiba kecoh SungJong hilang. pulakkk dah ! hahaha semua orang pakat cari dia tapi takde. so aku pun cari kat rumah dorang. rupanya SungJong ada kat rumah, dia balik awal. penat katanya, alalalalala omeyynyaaa dia. huhu 

aku pun call MyungSoo, cakap yang aku dah jumpa adik kesayangan dorang nih. haihh semua orang risau tapi SungJong sedap rasa balik rumah tak bagi tau. hahaha lawak betul ! after that aku terbangun dari tidur. terus tersenyum lebar aku, haha sampai sekarang tak kurang seinci pun senyum aku nih. terasa bahagia sangat. even tak dapat jumpa dorang face to face dalam mimpi pun jadilah kan daripada takde, haha

tapi yang paling bahagia bila aku dapat hug and kiss MyungSoo. Ya Allah, kejadian tu setiap kali bermain di mata aku, haha eleh nak capat aku gatal lettewww, hehe suka hati den lah. bila lagi den nak berangan ni pagi hari. kikiki

hmm that's all for today. hopefully my dream come true. AKU HARAP SANGAT SATU HARI NANTI AKU BOLEH JUMPA INFINITE. harap sangat-sangat k Y.Y and hopefully malam ni aku mimpi INFINITE lagi, hehe kbyeeeeee my dear readers. see you again ;)

 wuarghhh, me love you SungJong oppa and MyungSoo oppa 
 come back again. i love this move, huhu
 OMGoshh, damn cool o.O
 *screaming* i love this move too Y.Y
 atototototo, omeynyaaaaaa budak dua ekor nih. hehe
come to my dream tonight, i miss youu :'<
 SungJong oppa 
MyungSoo oppa 





thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment