chill out with my friends


hello everybody ! sebenarnya sekarang ni aku kena buat banyak benda. kerja sekolah lah, carta organisasi kelas lah tapi boleh pulak aku buat derk je padahal lusa dah sekolah. anybody yang volunteer nak tolong? hehe

ahh, pedulikan itu semua. kerja-kerja jugak blogging mana boleh lupa. banyak story yang aku dah peram buat pekasam ni. hehe so cuti ni aku tak buat apapun. just few days ago, aku ada chill out with my friends. memang best even tak ramai. tapi aku boleh spend time dengan sorang geng aku yang duduk hostel ni. jarang jumpa dia. lagi-lagi sekarang ni ktorang SPM. so for sure lah dia jarang balik sini an ? T___________T

25.1.2012 (rabu)
aku ajak dorang lepak. and thank god dorang nak. lagipun aku memang bosan tahap gaban kat rumah. ktorang lepak kat The Park, tak jauh pun. hehe and guess what? aku jumpa Nik Nur Syahidah yang dah setahun lebih tak jumpa. Ya Allah bersyukur sangat. tapi ktorang jumpa sekejap je coz cuaca pun tak mengizinkan. dalam pukul 6.30 ktorang pun balik, hehe tak sempat nak tangkap gambar dengan geng aku. sobs sobs *kesat hingus*

ni lah Nik kesayangan kita. hehe 

26.1.2012 (khamis)
nampak tak? terserlah kegedikkan kami di situ. tak cukup sehari, keesokkan harinya pun ktorang lepak jugak tapi tempat yang berbeza pulak. kali ni ktorang lepak kat Lake Valley,Hussien Onn. tak jauh jugak dari rumah aku. apa ada hal? siap je pastu terus vroom vroom. motor ada, tak payah fikir pasal transport. nak pergi mana senang je, hehe thanks to mak and ayah coz bagi kita motor even sebenarnya aku dapat motor ni since aku darjah 6. kikiki hebat tak parents aku? lol

banyak yang ktorang sembangkan. pasal batu dalam tasik pun ktorang persoalkan. kononnya batu karang bak kata Numan. pasal pasir kat pesisir tasik pun ktorang cakap delta. nampak tak banyak kecelaruan matlumat di situ? after that buat video macam biasa. tajuknya ialah 'kami prihatin'. cehh, baget karam singh walia. later aku post video tu okay? hehe

dalam pukul 6 lebih ktorang pun chow. tak balik lagi cuma ktorang round-round kat Baiduri then lalu Perindu untuk ke Alam Damai. saje ikut jalan jauh nak hantar si Numan nih. sedih je muka bila Numan bila aku and Safwan nak blah tuh. haha 

that's all. harap lepas ni boleh chill out lagi. tapi dengan semua geng kitee. okay? goodbye readers ;)

 ni lah batu karangnya, hahaha memandai je Numan bagi nama tuh
 Numan cakap ni Delta. kononnya lah, lol
 muka selende je depa semua nih :/
 bro-bro yg kacak. kacak ke? haha
 hahaha, mulut tak boleh blah ;P
 favourite picture ;)
sweet tak ktorang? sweet an , haha gedik
 kegilaaan terserlah, haha
 perhatikan Numan kat belakang. muka dia !! haha
 London Bridge konon, haha
 no edit. lawakan ciptaan Allah ? ;)
 again, muka selenge. haha
 Lake Valley ni memang tempat yg sesuai untuk beriadah. kan kan ?
see, tangan aku shuffle ? haha



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment