School Life


DAMN , i'm melting ! handsome gila boyfriend aku nih . kikiki (Y)

HELLO , what's up everyone ? cer teka dah berapa hari aku tak update blog ? kalau betul aku kirim coklat yg bentuk syling 50 sen tu , Muehehehe . OHMYGOD , seriously lama gila tak update blogg . hey , you still remember that this year i will take SPM examination right ? so macam biasalah , busy dengan tusyen , pengawas , sekolah and bla bla bla . semua orang macam tu . grr sampaikan blog aku pun dah berkurun tak update . hmmm sorryy :'>

how about school ? wahhh , damn shit . penat gilaa weh . balik dari sekolah terus cari bantal . then petang dalam pukul 6 kena bangun untuk pergi tusyen pulak . balik dalam pukul 10 lebih . bila pulak aku nak buat revision form 4 ? bila pulak aku nak buat homework ? bila pulak aku kena spend time dengan meeting pengawas bagai ? tak termasuk dengan aktiviti koko , sukan semua bagai . perghhhh ! betul lah cakap orang , form 5 memang tahun yg palingg BUSY . errr -,-

 me with najihah ;)
 my classmate , hehe
my classmate ;)
*gambar di ambil pada hari isnin , 9/1/2012

pstttttt , nak tau tak ? hari tu time kelas math kat tusyen kan kita jumpa sorang budak ni . dia form 5 tapi badan dia kechik je . hehe *blushing* act cerita dia macam nih . . . .

masuk je dalam kelas terus cari tempat tapi malangnya semua dah penuh . and ada satu tempat ni kat bahagian tengah . akibat terlalu desperate aku suruh mamat india tu ketepi . so aku duduk kat bahagian hujung sekali . sebelah aku tu pulak ada 'mamat comel' tuh . aku saja je tegur , nak beramah mesra kan . hehe
Me: eh , ni form bape nih ? *sambil senyum*
Dia: form 5 lah . *muka dia selambar je*
time tu aku dah segan . tak patut aku cakap macam tuh , rasa macam menghina dia je Y.Y bagi cover malu aku cakap cenggini
Me: oh yeke ? comel

lagi sekali aku memalukan diri sendiri . selepas episod kisah romantik tuh *romantik lah sangat -,- terus tersebar gosip yg aku suka mamat tuh . ni semua kawan aku punya pasal . memandai cerita kat kawan dia , yg aku minat kat budak tuh . erghh , habis lah Y.Y

oh kayyyyy , forget about that . lastly , aku cuma nak bagi tau yg isnin lepas aku jadi mc bagi perhimpunan sekolah . Muahahah first time kot ! time dah nak habis tu boleh pulak aku tersasul cakap . okay , malu gila time tuh -______- apapun , memang enjoy even cikgu cakap suara aku kecik , hehe

 ni lah budak yg selalu kacau saya dalam kelas *dushh , tumbuk muka sikit >.<
 ni lah gaya muka annoying dgn chesmist .___.
 amacam ? hebat tak kelas aku ? hewhew ;3
me with mimi ;)
hai . saya tahun ni saya form 1 bukan form 5 . kikiki

that's all for today , TTYL . Muah Muah :*



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment