embarrassing moment


myungsoo , please don't do this . i will kiss you if you do it again *gatal* :'D

helo guys . sekarang ni aku agak kepelikan sikit dengan kehidupan aku . start je sekolah ni banyak sangat benda yang KELAKAR berlaku . yeah , man ! i'm really serious *mukaserious* dulu kes ni . then , kes lain pulak . apapun , bagus la bila benda-benda ni berlaku . semakin ceria hidup akuu . alhamdulillah setakat ni pergi sekolah aku mesti senyum . tak pernah masam , hehe ;)

macam yang korang tau , tahun ni SENIOR YEAR bagi aku . yeayyy sikit ! huhu so , sekarang ni aku dah start tusyen . pffttttt =..= kalau dulu time aku form 3 aku tusyen kat Kasturi  but now aku tusyen kat Martin . mula-mula susah jugak coz tempat tu pun aku tak pernah jejak . tempat tusyen tu pun aku tak tau kat mana , lol first day sekolah aku dah daftar . at first aku terkejut jugak . Kasturi and Martin berbeza gila , kelas selalu pack ! damnn it -.-

hmm kelas aku start hari khamis iaitu subjek physic . takde apa yang berlaku hari tu . cuma banyak kali aku memalukan diri sendiri . almaklumlah first time datang kan . second day hari jumaat . class english and geografi . so far , class english okay . cikgu Mathew gila handsome *gedik* bila dia buat kelakar tu aku rasa macam bahagia gila . eh ni nak belajar ke nak menggedik ? kikiki normal lah tu kan . wink winkk

lepas class english aku masuk class geografi pulak . time nak masuk tu aku macam nampak someone yang aku kenal . aku main lambai je even penglihatan aku tak berapa jelas sangat , hewhew ;3

'hai edinn !!!!' muka excited sambil lambai dengan bersemangatnya . sebelum tu , time kat class english tasha cakap dia nampak zaki and edin daftar tusyen . so aku ingatkan edin lah kot .

aku pun duduk kat barisan depan dia . aku pandang belakang

'eh zaki mana ?'

and guess what ? rupanya orang lain !!!!!!! OHHMYGOSHHH *blushing* muka dia pulak macam terkejut gila . tetiba je aku tegur dia kan . pffttttttt -,-

after that aku try 'cover malu' . seriously malu gila >.< aku dah sengih gelak sorang-sorang . aku cerita dengan  tasha . dia pun gelak sama , siot punya kawan . HAHAHAHA lepas tu ktorang gelak je tak habis-habis . tasha cakap muka aku merah gila . mesti lah merah kan ? dah lah 'mamat' tu duduk betul-betul belakang akuuuu . myy godd !!!!!

sepanjang class ktorang gelak je tak habis-habis . sampaikan budak-budak lain dah pelik dengan ktorang . hehe lepas class tamat , aku still dalam class . aku and tasha keluar paling lambat . malu punya pasal kan ? hewhew ;3

wurghh , sampai sekarang malu aku tak habis lagi . janganlah dia cerita dekat kawan-kawan dia . kalau ye , nak je aku sorok muka aku ni dalam guni . ni lah bahana baget mata tu jelas padahal rabun *sigh*


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment