Holidays ~


dah, ni apakehe cuti nak habis baru gedik nak update belog? Muehehehehm well you know me guys. aku kan pemalas. aku ulang P.E.M.A.L.A.S. k peacee, jangan terkejut okay. hehe

so, esok dah sekolah. Yeayy sikit! padahal dalam hati menangis tak rela esok kena bangun pagi padahal time cuti tak sah selagi tak pukul 10 memang takkan bangun. eleh, korang pun cenggitu kan kan kan? hehe act aku nak cerita macam mana aku spend time untuk cuti kali nih. hihi jommmm!!!

9/3/2012 (jumaat)
habis je exam terus aku ajak Tasha karaoke. nak release tension punya pasal. sanggup bagi pinjam baju aku kat tasha coz balik tu ktorang ada tuisyen. nampak tak ke-desperate- tan di situ. Muahahaha balik je sekolah terus tukar baju kat rumah aku and chow pergi Leisure, ktorang karaoke kat Neway belakang Leisure je. guess what? sampai je kat tempat tu aku macam pelik, ni aphal banyak cina je nih? dengan ktorang yang ayu pakai baju kurung memang agak memalukan di situ. HAHAHA

terus aku tanya akak counter tuh, makanan kat sini halal ke? LOL dia kata, halal. so ktorang pun check in, cehh check in konon. masuk je dalam bilik tu ktorang terus melalak tak ingat dunia. lagu english, jiwang k-pop semua ktorang bantai. lol then ktorang order air 100 plus dengan black pepper chicken. ada plus dengan salad tapi ktorang kena ambil sendiri lah kan.

dalam 3 jam ktorang melalak. sebenarnya 4 jam tapi habis lambat dalam pukul 7. ktorang an ada tuisyen pukul 6.50 so ktorang keluar awal. time nak bayar tuh, dia hulur senarai semua dalam RM60 something. OMG ~ mahal nak mampuh. nasib baik aku bawak duit lebih tapi ktorang berfikiran positif je. sekali setahun karaoke sampai RM60. HAHAHA padahal dalam hati menangis tak berlagu

14/3/2011 (rabu)
hah time ni aku hangout dengan kawan aku iaitu ean and safwan. sati KL tu ktorang jelajah. act aku just nak pergi event #TwtUpTS je. boleh jumpa semua budak twitter padahal aku kenal @MegatAD je tapi masalahnya dia tak kenal aku pun. Harhar then salah satu sebab tu aku pergi coz aku nak sokong event yang dia buat. sana sini orang bash dia, kesian okay :') 


sampai je TS terus pergi tempat bowling, k satu pun aku tak kenal. harhar aku ajak saf and ean main bowling. k aku kalah!!! sebab at that time aku pakai kain. wth? =o= takpe lain kali kita lawan lagi k

penat main bowling ktorang pergi makan kat ayam penyet, lol kedai baru kot before this aku tak pernah nampak pun kedai nih. lepas melantak ktorang pergi KLCC ikut jalan kat Pavi tuh. woah, first time bhai aku lalu! siap ada aircon lagi sepanjang laluan tuh. AWESOME BABY!!!

sampai KLCC main permainan kat park tuh and tengok kolam mandi tuh. alamak~ rindunya zaman kanak-kanak. ahakzz >.< penat jalan ktorang pun patah balik then balik rumah. what a tired day but i'm really had fun. thanks for both of you. 2 bulan lebih aku tak hangout sekali ambik kau macam nak patah kaki den =='


pro lah konon, haha
 berat ke kak bola tuh? ;p
 see? aku kalah =o=
 makan time!! hehe
 wajib tangkap gambar dulu sebelum makan
 gadu-gado, ean punya
 catfish penyet, lol aku punya? tak sempat tangkap gamabr dah makan. lol
omey tak? harharhar
 kau aphal safwan? lol
 ni namanya terencat akal. hihi aku rindu ah act. lama tak datang sini ;p
 nak jugak, huhu
 weh rindu T____T
 yang belah kanan tu candid. lama tak main gelongsor. Hehe
 annoying much? memang pun, lol
 ceh baget macam KLCC ni ktorang yang punya!!

 hi ni pakwe baru saya. tapi semalam baru je clash. jk jk HAHAHA
 omey kan kan kan *baling keyboard*
 tema hari tu ialah yellow. so ktorang yellow-ish. hehe
tak sah kalau tak beli cool blog. fav ktorang, hehe

17/3/2012 (sabtu)
hah time ni aku keluar dengan kakak aku pulak. cadangnya nak tempah spek je tapi berlanjutan sampai pukul 8 malam!! kuang ajar kakak aku menghasut sial, si Afnan pun sama. dah lah Sejarah tak siap lagi. nasib baik kakak aku belanja wayang and makan. kalau tak memang hanya sia-sia jelah aku buang masa an. lol

and guess what? power aku dah naik T_________T dulu 150 tapi sekarang dah 200. wuarghhhhh Y.Y bila dah habis text mata aku guna lah spek yang dia guna untuk test tu. aku pandang kat luar, my goshh pening kepala aku. dia kata aku pening sebab dah lama aku tak pakai spek. since kem pengawas tahun lepas kot =o= hmm takpelah asalkan spek aku cantik. hahaha kakak aku pun jealous :p we also buy a present for our mum. semalam birthday mak aku and next week my birthday pulak. hehe semoga panjang umur and sihat selalu mak :*
ya Allah tak percaya aku masih ada kekuatan nak update blog padahal ikut hati memang malas nak update. that' all for today. welcome back to school bebeh *berkecai hati* kbyee nak nangis jap T____________T



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment