17th Birthday babyyy!!


hey everybody!!!! how are you? harap korang sihat je okay, kalau demam ke selesema ke better korang makan ubat k? aku di sini sihat sihat je, tengok badan lah kan. muehehehehe

now i'm officially 17!! yeah i repeat, SEVENTEEN!!! k sebenarnya aku dah rasa diri ni tua sangat. rasa macam baru semalam je berak kencing mak yang cebokkan. HAHAHAHAHAHA nampak sangat menipunya. hehehe but ada sikit happy lah sebab aku rasa diri ni macam dah dewasa. cuma muka je tak matured lagi. still nampak macam budak darjah 2. HAHAHAHAHA k aku perasan lagi *gelak gedik*

so, sekarang ni i nak cerita pasal birthday i yang tak seberapa tuh. ni aphal ber i i pulak aku nih? eeeee geli nyahhh ~.~ fyi, birthday aku 24 Mac yang lepas. k semua jangan kepoh jangan kecoh, tau jelah perangai aku selalu update benda dah basi. watlek watpeacee k semua :D

tepat pukul 12.00 pagi 24 Mac dah ramai yang wish birthday aku. handphone pun tak berhenti berbunyi, ada je text yang masuk. eleh, ss kau nak baget yang kau famous hot bagai lah? k semua, jangan bash saya k. saya tau saya perasan. hehe

memang plan aku nak tidur lewat. nak tengok berapa banyak wish aku. kekekeke eh mana ada lah. aku online pun sebab malam tu, malam jumaat. hari online sedunia bagi budak SPM macam aku nih. heeeee dalam pukul 1 pagi baru aku tidur. mentang-mentang esok tak sekolah, kemain tidur lewat. hihi

esoknya konon nak pergi class tembahan physics tuisyen kat Pudu. last-last tak jadi. so tau jelah an, bila time birthday duduk je terperuk dalam rumah memang buat aku bosan to the max!!! dah lah birthday aku tak keluar pulak tuh. rasa macam hari biasa je. time tu aku rasa macam fine, takde siapa nak ajak aku keluar makan ke, nak sambut birthday ke. dah biasa dah~ frust lah konon, HAHAHAHAHA

untuk mengelakkan kebosanan tahap babun aku pun syok sendiri dalam bilik. kikiki bagi orang yang lonely macam aku ni memang sesuai lah buat kerja bodoh ni kan. kahkahkah *golek atas lantai* ni lah hasil birthday girl yang keseorangan di hari lahirnya ... kbyee nak muntah ;p

 syok sendiri??
 keseorangan??
 stupid face??
 nasib baik Infiniteku sayang ada *lap air mata*
hi, sayalah specky girl. puihh, fyi aku memang rabun ~.~
hai saya dah 17 tahun!! percaya atau tidak? terpulang kepada anda. padahal nak cakap muka tak matured, kikiki

HAHAHAHAHAHAHA time tu aku rasa, tahun ni 'THE WORST BIRTHDAY EVER'. empat tahun birthday aku time sekolah since form 1 hingga form 4. form 5? malang sungguh nasibku, tahun akhir di sekolah. tapi birthday duduk rumah, tercongok macam orang bodoh. TETAPI!!!!

yeee tetapi! menjelang malam segelanya berubah sekelip mata o.O what happend? petang tu makcik saudara aku datang. mula-mula saja dia nak berjalan kat rumah aku, dah lama tak datang. sekali dia kata 'sebenarnya hari ni birthday si haziq ni ha' sambil tunjuk kat anak buah aku. spontan aku jawap 'lah, yeke. sama lah dengan kita'. sekali mak aku cakap 'a'ah, hari ni birthday Nurul. hah, samalah birthday dorang nih'. aku pun macam 'err, fine. dah biasa dah' ~.~

dah nak petang sikit, mak aku panggil suruh beli KFC. eleh, nak celebrate lah tuh, kekekeke aku pun okay je. last-last makcik aku bawak sekali beli KFC, siap beli kek bagai. banyak gila makanan. daripada muka aku masam mencuka terus senyum kambing. hihi sukanyaaa iteww! lama gila aku tak celebrate birthday. hehe

muka selekeh, haha sebelah kiri tulah haziq. birthday boy ;)
 kek aku. yummyy! sedap sampai menjilat jari kaki okay!
kek haziq! omeyy kan kan :D

time nak keluar tuh ean call aku, dia cakap nak pulangkan baju. so ktorang berjumpa kejap. guess what? ean bagi teddy bear kat aku. thank you so much ean!!!! sayang kau <3


apapun, aku sangat bersyukur. bagi aku sekadar wish pun dah buat aku happy. thank bagi mereka yang wish. pa, ma, edin, kecik, aaina, ean and Tasha. thanks for the wish! and thank buat aku happy!! saranghae <3




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment