The Hunger Games


hello everyone!! 

tadi aku keluar tengok wayang dengan ean. amboi, kemain pantas update kalau dulu peram sampai seminggu habis basi story tuh. kikiki act aku excited gila lepas tengok movie tuh. seriously best gila nak mati!!! hahaha guess what movie apa yang aku tengok?

kalau tak dapat teka jugak tak tau lah den nak bilang lagu mana. dah kenapa tetiba cakap loghat lain pulak nih. tadi aku tengok movie 'The Hunger Games'!!! OMG~ OMG~ OMG~ HAHAHAHAH

tercapai jugak impian aku, tu pun lepas bodek mak minta duit. hehe bayangkan dua minggu berturut-turut movie tu dapat no 1 dalam carta kat Amerika Utara. dalam seminggu sebanyak RM 1831.1 juta dapat di kutip. HANYA SEMINGGU! takke gila namanya tuh? lol

btw, aku bagi 4/5 bintang. kenapa tak 5/5? HAHAHA sebab heroin dia curang, awal cerita dengan lelaki lain. akhir cerita lelaki lain, HAHAHAHA just kidding. k finee, aku bagi 5/5!! tu rating yang aku bagi, tak sure lah pendapat korang macam mana. nak tau movie tu awesome ke tak, sila pergi ke pawagan yang berdekatan. ceh macam aku pulak hero, heroin dalam filem tuh nak promote bagai. kikikiki

 auwww, sweet gila time akhir lelaki ni sanggup mati demi perempuan tuh. tisu please? lol
 barisan peserta hunger games. dorang terlalu muda untuk bunuh orang T___T
 she's pretty right? ni heroin kot. ahh jealousnyaaaa :'/
 tangan siapa lah yang shaking nih -_____- haha
 sempat cam-whore sementara menunggu movie
 gahh!! saya tak lawa pun *ketuk kepala sendiri*
ah, nyesal sih gua pakai lawa begini. padahal pergi jusco je pun. dah kenapa tetiba cakap indon?

yang paling tak boleh blah bila time ada haiwan serang dorang and memang terkejut beruk lah aku an. dengan kaki angkat konon haiwan tu nak tarik kaki. padahal dalam movie je, over je lebih aku nih. haha and tadi an, aku nangis time budak negro rambut kerinting tu mati. ahh, i feel shoo sad you know. meleleh air mata aku :'D



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment