Road Run -Putrajaya-


hey people! what's up. HAHAHAHA well, lama gila aku tak update blog kan. as usual, busy dengan SPM. tu dah memang lah kan. then pc aku still tak elok lagi. HAHAHAHA i feel so sad *sorok belakang pintu*

hari tu sekolah aku ada buat Road Run. entah aku lupa bila tarikh dia, Muahahaha nampak sangat entry ni dah lapuk, well i have no time bebehh!!! busyyyyyyyy cangattt . wekkkk *lempang diri sendiri* korang tengok gambar jelah k, nak cerita banyak sangat pun tak boleh. lupa, hehehehe







BENTARA GOOOO! AUMMMM
Syahbandar. boooooo! *dengki*
Laksamana



cikgu ilani <3


konklusinya, BENTARA tak menang. WTH? ahhh sedihnya jangan cakap, sampai air mata aku pun berdarah. wahh metafora sungguh. ehem, siapa tak sedihkan. BUT!!!!! tunggulah hari sukan nanti. just tunggu dan lihat je wahai rumah SYAHBANDAR. ktorang akan menang!! dan impian aku untuk lihat BENTARA menang sampai habis sekolah insyaAllah akan tercapai. Amin, huhu see you later guys! Muah pipi kanan kiri <3
thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment