I'm Not Okay


hello people!! lama gila aku tak update blog. i'm so sorry!!! *muka comel* hmm, act pc aku rosak. so tak boleh online, tak boleh buat powerpoint, taip semua. ya Allah sadisnya, ni aku update blog kat cc sebab dah desperate sangat.

and of course sekarang aku busy dengan study. OMG!! stress gila okay. exam just around the corner, satu apa tak study wuarghh *tarik rambut* hmm, cuak gila k! otak aku ni dah la lembap, kalau tak belajar alamatnya lingkup la SPM aku. Muehehehe

weh, tau tak aku stress gila babi sekarang? banyak gila masalah datang aku and aku dah tetapkan prinsip. iaitu 'malas nak peduli pasal MASALAH tu and focus dengan SPM'. bagus tak aku? tapi still menimbulkan luka yang dalam kat hati aku nih. tapi aku TAK KESAH, lantak apa nak jadi. hidup mesti di teruskan. even geng pergi meninggalkan diri ini tapi aku punya kawan yang sanggup dengar masalah aku. ada di waktu aku down, ada di waktu aku rasa macam nak tumbuk dinding. HAHAHA annoying tak ayat aku? lol yang pergi tetap pergi, dia takkan datang balik kan? so, kita watlekk watpeace je padahal hati nak pecah bila ingatkan pasal 'mereka'. hehe

dah takmo emo-emo, aku pun dah tak kenal siapa diri aku nih. berbeza dengan aku yang time form 3, selalu ceria kat sekolah, suka buat lawak bodoh dengan kawan-kawan and selalu berperangai gila tak senonoh dan sekarang aku seorang yang kuat marah. selalu termenung, pasif, penakut, malas. senang cite yang buruk semua aku lah. terima kasih la kepada mereka yang berjaya buat aku BERUBAH dalam sekelip mata. terima kasih banyak banyak.

kalau aku ada masa aku akan update lagi k. miss you my readers!!!! flying kiss~~~~

senyum selagi mampu


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment