Tak nak kalah


sekarang ni serba serbi orang cerita pasal tudung bawal. kalau dulu pashmina sekarang tudung bawal kembali menjadi trend bagi golongan wanita sekarang. hikhik wanita? urghh, agak kepelikkan di situ

fyi, aku ni bukan penggemar tudung bawal sebab nak kena gosok bagai. malas okayy!! MALAS. M.A.L.A.S puihh melampau betul aku nih. Muehehehe so, kalau keluar hangout ke apa aku selalu capai pashmina je. cuma kalau nak pergi wedding ke baru aku guna tudung bawal coz den nampak lebih ayu kalau pakai cenggitu. hihi

konklusinya, aku tak banyak koleksi tudung bawal. even yang basic warna hitam pun aku takde. ya Allah sadis betul aku rasa! hmm, tahun ni aku dah start tuisyen then tudung bawal kini menjadi pilihan aku. takkan lah aku nak pakai pashmina pergi tuisyen kan, lagipun aku lebih pentingkan keselesaan time belajar. nanti panas lah, sakit leher lah sebab terbelit belit pashmina tuh takke naya je rasa? kihkihkih tapi kalau mood gedik (melawa) memang aku bantai pakai, dah kata pun mood gedik kan. lol

setakat ni, baru 2 kali aku keluar pergi wedding pakai tudung bawal. tapi bukannya pin kiri kanan macam pergi pertandingan nasyid tuh. sekarang kan dah banyak tutorial even kita pakai tudung bawal je. tapi kebanyakkanya aku olah balik tutorial tuh supaya menutup dada, bukan nak baget ke apa. untuk keselesaan diri jugak kan. heee



see? i used same tudung bawal!! padahal event yang berlainan, huhuhu

ada seorang girl ni tanya aku macam mana nak pakai tudung ni. aku cakap, entahlah. takkan aku nak buka tudung kat situ jugak and pakai balik? lol kalau nak belajar, belajar kat youtube. sekarang ni banyak tutorial yang boleh korang ikut cuma korang kena berusaha cari. takmo malas malas k!! tapi niat tu jangan terpesong, niat dalam hati kita melawa bukan berniat untuk pikat lelaki ke apa cuma nak pastikan diri kita kemas and tak nampak selekeh di mata orang lain. kalau melawa untuk pikat hati suami takpe, hehe 

that's all for today. kalau ada pertanyaan, korang boleh tanya aku kat facebook, twitter, myspace, formspring, tagged. semua sosial network aku ada, hewhew :3 kalau malas sangat, tanya kat shoutbox pun takpe, insyaAllah aku akan balas. see ya!! Assalamualaikum :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment