Salam Ramadhan ;)


Assalamamualaikum semua, sihat ke idak? hehe saya di sini sihat sihat je, dah kenapa aku rasa macam nerd semacam. muehehehe

ehem ehem! testing one two three. act agak awkward sebenarnya coz lama gila aku tak update blog. well, busy la sekarang. lagi lagi trial semakin hampir. ya Allah tapi aku still tak sedar, busy tu memang busy tapi hati ni still lagi malas nak belajar. padahal trial tinggal lagi berapa minggu je but otak ni dah set "relaks jannah, kau kan suka belajar last minute" err rasa nak baling otak ni kat tengah jalan raya, biar kena lenyek dengan lori balak. hah kang aku dah merapu nih. lol

anyway, aku nak ucapkan selama berpuasa even sekarang ni dah masuk hari ke15, kahkahkah tapi baru sekarang terhegeh hegeh nak ucapkan selamat berpuasa. yoo peace peace *muka comel. jpg* setakat ni takde lagi jemputan daripada "KAWAN KAWAN" yang ajak berbuka sama. HAHAHA saja aku besaukan perkataan kawan tuh. tapi perancangan berbuka dengan kawan sekelas tu ada tapi masih belum terlaksana memandangkan sekarang Allah bagi cuti dekat den so faham faham lah kan. hihi

hopefully jadilah ye kita berbuka bersama wahai classmate. nak harapkan "KAWAN KAWAN" yang lain memang agaknya dah lupa dengan orang yang tak bermakna ni, almaklumlah siapalah kita kan. okay okay, takmo emo emo bulan puasa nih.

sabtu lepas, 28/7/2012 aku ada pergi majlis tahlil arwah mak guru kelas aku, puan Ilani dengan classmate. ktorang agak terkejut dengan berita ni memandangkan cikgu ktorang sarat mengandung, so di sebabkan risau dengan keadaan cikgu ktorang pun rancang nak datang melawat. Alhamdulillah keadaan cikgu pun semakin baik and aku sempat belikan hadiah untuk bayi cikgu. insyaAllah lepas cikgu bersalin nanti ktorang akan datang melawat. tak sabar nak tengok baby cikgu yang ktorang dah anggap macam adik sendiri. aku harap korang dapat sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah mak cikgu, semoga arwah di tempatkan di kalangan orang yang beriman. Amin :') semoga cikgu pun tabah menghadapi dugaan ini, ktorang sayang cikgu sangat sangat 

lastly, semoga bulan puasa ni kita dapat kumpul pahala banyak banyak, kurangkan buat perkara maksiat. kurangkan main bunga api. kurangkan mengumpat/gosip.  HAHAHA semoga Allah memberi keberkatan pada bulan yang mulia nih. Amin

that's all for today, nanti aku update lagi. kalau rajinlah, hewhew :3 Assalamualaikum :)

salam sayang dari my bf (myung soo) and me! lol

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment