bonjour


heyy guys! long time no see, hehehe well, nampaknya ramai yang rindu dengan kehilangan aku selama beberapa bulan nih. okay, saya rasa terharu gila. huhu

hari ni budak PMR ambil exam kan? hihi buat-buat lupa pulak padahal adik kau pun amik pmr. macam nak kena lempang je aku nih kan? lol good luck bebeh!! make your parents proud of you :)

Pmr dah then SPM otw. wow, sounds great right? yang kau pulak macam mana Jannah? dah ready ke nak SPM? ermm.. *speechless* of course tak reaady lagi. kalau doraemon tu wujud, aku nak mintak 'alat putar waktu' tak pun masuk dalam mesin masa, pergi zaman aku form 4 dulu. nak belajar elok2 then takdelah aku rasa se-nervous mengalahkan nak kawin nih. hihi

apapun, aku akan cuba sedaya yang boleh. bak kata orang, nothing's imposibble in this world!! time ni lah kita nak pulun habis. jyeahhh!!

itu je yg aku nak mengarut pagi nih. heee berbulan tak update blog buat aku rasa macam "apa yang aku nak mengarut/merepek dalam blog ni ek?" sadis tak? btw, aku berterima kasih sangat coz ada yang still rindu aku. serious terharu okay. lebyuallz, gedik an iteww. hihi boii muah pipi kanan kiri. ni lagi gedik ;P

 sayang kau sha. aina, rindu kau jugak :')



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment