Mental Breakdown


*cucuk jantung guna pisau*


rasa nak bunuh diri. nak cucuk mata guna garfu macam kasim selamat sebab aku tak tahan tengok tweet some kpop fans yang sambut artis kpop kat KLIA. can you understand my feelings? INFINITE pun ada.. :(((((((((((((

bayangkan 2 tahun aku tunggu dorang datang Malaysia tapi akhirnya aku still tak dapat jumpa dorang. weh sumpah aku memang HARDFAN INFINITE so aku harap aku boleh jumpa dorang face to face. sekali pun jadi lah tapi tiket Golden Disc Award yang mahal tahap cipan yg berharga RM999 tu berjaya meragut nyawa aku yang dah nyawa-nyawa ikan nih.

sekali lagi aku tersentap bila tengok fancam infinite kat youtube. hampir air mata meleleh melihat ramai girl yang boleh tengok Infinite secara dekat. yang paling sentapnya my baby Myung Soo pulak tuh, Sung Yeol pun ada. tapi MYUNG SOO weh!!!! dorang dekat dengan Myung Soo aku. aku tak boleh terima!!!!!! rasa macam nak mengamuk pun ada. entahlah aku mengharap sangat nak jumpa Myung Soo. sekali seumur hidup pun aku dah cukup hargai

apa yang buat aku kuat? maybe sebab kali ni dorang datang Malaysia untuk perform dalam GDA. aku cuma harap dapat pergi konsert dorang, their own concert. taknak share dengan sesiapa. so aku macam tak heran sangat but still imma jealous -____________- aku tak kisah pun Suju ke, Beast ke, BTOB ke B1A4 ke datang. sumpah aku tak kisah yang aku hadap cuma INFINITE. aku rasa dorang guna-guna aku lah sbb even Suju yang famous tu pun aku tak heran. kpop fans yang lain semua ada banyak bias, aku cuma ada satu iaitu Myung Soo. kpop group yang aku minat cuma INFINITE. FOREVER AND EVER

my next target, kumpul duit untuk their own concert. i must buy VIP ticket so aku boleh terkinja-kinja macam orang gila sebab dapat tengok dorang secara dekat. 

kau aphal semak Siwon? *campak teddy bear*


SARANGHAE INFINITE <3 div="div">

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment