Assalamualaikum..


mohon ampun semua tajuk kali ni agak macam skema sebab selama den menghilang ni den dah lama tak berblogging. tu yang otak tepu tak tau nak cerita pasal apa WakaKAkakakKa beruk benor cara gelak

weyy lama den tak tunjuk muka boleh tahan rindu jugak den kat blog den yang musyuk masam nih. pergh bersawang sana sini fuhh.. fuhh... *tiup habuk*

rasanya tak terlambat nak menguccapkan happy new year kan? rasanya aku sorang je yang mereng baru sekarang wish selamat tahun baru. k peace semua peace!! *muka berlagak* well, sama macam tahun lepas setiap kali masuk tahun baru mesti ada azam kan? same goes to me cuma azam tahun ni ada satu je, takmo banyak2 kang jadi macam tahun lepas tak tercapai dek akalmu.. eh bukan tak tercapai azam aku yang lepas2.. azam aku tahun ni simple dimple je, nak jadi muslimah yg sejati. jaga hubungan dengan Allah. cukup2 lah sebelum ni den banyak buat dosa hihi sedih je ayat, dah macam orang putus harapan pun ada jugak. kikikikiki

dengan bangganya tanggal 2/1/2013 apabila semua para pelajar sibuk bangun awal pagi untuk mempersiapkan diri bagi menghadiri sesi "back to school" den pulak lena tidur bertemankan mimpi indah cehh tipu je den bangun awal jugak, nak sembahyang subuh kan. lepas solat baru den sambung tidur but still tak payah pergi sekolah jugak kan? alalalalalalala beshnyewwww

ehem dengan ini den isytiharkan den sedang menanam anggur dikala teman seperjuangan mengerah tenaga mencari rezeki. hihi penat lah nak menunggu owner cafe yg bahal menjadi majikan aku tu panggil untuk start kerja. sebelum ni aku kerja kat 7 Eleven hussien onn. sekarang dah berhenti atas sebab-sebab yang tertentu. malas maybe? fed up maybe? lol biarlah rahsia cehh gedikk

 dalam store room Tehehehehehhe
kak syuhada sayang, lol

time kerja kat sana merasalah jugak aku kerja malam, bayangkan daripada pukul 11 malam hingga 7 pagi. lol ada sehari tu aku kerja ot dari pukul 7 malam hingga 7 pagi. ya Allah mengantuk penat tok sah ceritalah kan. balik rumah mata bengkak dengan merah menyala macam setahun tak tidur. almaklumlah selama ni den mana pernah berjaga malam. dulu time SPM kalau nak study pun bangun pukul 3 pagi then 2 jam lepas tu tak tahan mengantuk terus tutup buku and membuta HaHAhahhahahHA

tamat sudah cerita merepekku sepanjang hujung bulan dan awal tahun 2013. maaflah cerita banyak sangat so sukahati mak nenek aku je campur adukkan cerita dah macam rojak mamak pun ada. kekekeke peace yo! doakan aku rajin update blog k. banyak dah moment yg aku terlepas nak catatkan dalam dairy kesayangan aku nih. jangan marah ke Jannahbieber.blogspot.com pergh bagi nama penuh. lain kali saya update lagi. muah pipi kanan kiri, semoga berjumpa di hari yg akan datang byee!! adios!!

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment