INFINITE


seperti yang sedia maklum aku ni memang obses dengan INFINITE. kalau dulu justin bieber tapi den tak minat dah budak lupa diri tuh. jangan marah naa fans Jb sekalian. kikikikiki

apa yg aku perasan, sejak kebelakangan ni nama INFINITE semakin meletup-letup. yelah GDA lepas siapa yg menang 2 award? Best group performanc and Bongsang disk award? siapakan siapakah? of courselah my dear Infinite yg tercinta yg terhebat. kikikikiki kemain kauuu jahh



4 March lepas genab 1000 hari Infinite Debut since 2010. yeayy!! happy 1000th anniversary oppa!! you guys are mazing and i'm gonna be your fans forever and ever!! aja aja fighting!!!!

you know what, lately bila aku buka je channel one HD, mostly muka Infinite yg aku nampak. as their fans memang lah aku suka gila babeng. bila nampak je muka dorang, aku akan menjerit macam orang gila. wakakaka maybe parents aku pun dah lali. then duduk dekat dengan tv, tangan kat muka then 'arghhhh handsomenya dorang' LMAO!!


Infinite on Running Man? (check)
aigoo myungsoo, jangan buat muka comel sangat boleh tak? huhuhu anyway, saya bangga gila awak join running man. mata saya ni langsung tak berkelip bila tengok awak beraksi tau tak? even awak terkeluar awal pun but still awak tetap cool. (,^^)V


Infinite on Star King (check)

seriously tak sangka Infinite ada dalam Star King. bila aku on je tv tetiba ada muka dorang and i was like 'OMG!!! INFINITE SIOT!!!!' well mak dah biasa sangat aku menjerit bila nampak muka dorang k peaceee

tak cukup dengan tuh??

Infinite as a MC for Mnetcountdown (check)
auwwww so cute sung yeol and sung jong!! haha

Infinite on Immortal Song (check)

WELL, IMMA PROUD TO BE AN INSPIRIT. NO MATTER WHAT, INFINITE FOREVER AND EVER!!! *amik kau caps lock aku bagi*

that's all. one day hopefully i can meet them because i really fall in love with the 7 amazing boys. Assalamualaikum, muah pipi kanan kiri *lama tak guna ayat bengong nih* chowww



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment