Muda Remaja


pandai aku curi masa, sementera tunggu cerita King Of Ambition sempat aku update blog ni sekejap. aku tak berapa berkenan dengan cerita tasty life yg tengah di siarkan sekerang. errr

so 18/2 lepas aku ada sambut birthday one of my gang, nama dia najihah. aku prefer panggil jie. lama jugak aku kenal dia, since form 2. time form 1 dia kelas amende gua pun tak ingat. hehehe

mulanya ean yg rancang nak sambut, so aku takde kerja kat rumah selain daripada jadi babysitter jadi aku join jer ler..

first ktorang beli kek kat leisure.. ean belanja chocolate banana secret recipe woot woot. ean cakap nak beli satu biji kek and aku macam 'perghh gila ke apa? makan bertiga je pun. harga dia dah lah marvelous habis' so ktorang beli slice je. hewheww

sampai rumah jie makan bergolek gelak huha huha macam orang gila. aku orang pertama yg habiskan kek, hihihi yeWlaRhhh KeK TuHH CeWdaP cAnGat!! ah bahasa apakah ini?!??!!

chocolate banana and teh o 

lepas segala jadah semua berlaku tuh jie ajak melawat hanis kat tempat kerja dia. hihi kebetulan mak aku suruh beli santan, so aku beli kat sana. jauh gila aku beli santan sampai ke mydin tun perak sana hah. tapi yg kelakarnya hanis mengelak daripada ktorang. kurang ajar punya hanis, penat ktorang datang sampai jie and ean kemalangan kecil time otw. Hahahaha

apapun hai hanis! kau ada baca ke blog aku nih? aku cuma nak cakap yg kenapa kau pemalu tahap cipan? blurghh

*jie yg kat tengah*
happy 18th birthday jie sayang. semoga panjang umur, murah rezeki, dapat bf handsome and dapat anak ramai eh mula lah tu nak merepek kahkahkah eh kawin nanti jangan lupa ajak aku? *peace*

esoknya pulak aku and Tasha berjimba bersama di karaoke Newayy. memang daebak habis memandang dua-dua stress duduk dalam rumah macam takde social life. Ahhh sadis *meratapi nasib*

aku memang suka karok kat Neway memandangkan tempat dia best, makan pun best, harga pun best and service pun best. hari tu aku pergi dalam pukul 12 lebih so harga RM12++ siap makan minum and free makanan ringan (hingga pukul 1 sahaja)

ni namanya ikan sambal kicap. kuang kuang act aku lupa nama dia tapi not bad lah. cuma masam sikit sbb ada terlemon rasanya. huhu

so lepas dapat bilik terus aku keluar amik makanan. kang dah pukul 1 tak boleh ambil dah, hihihi sampai macam tu sekali aku lol

side dish aku amik buah and isi ketam campur dengan corn. walawehh meleleh air liur

bayangkan, 3 jam lepak sambil karok sampai keluar anak tekak memang havoc habis. lagu Infinite semua keluar, korea pun korea lah aku and Tasha bantai nyanyi. lantak lah betul ke salah, peduli apa. haha

 haha muka selenge *gelak diri sendiri*

 see? lol aku pun ada gambar cenggini, ada myung soo kat belakang tapi taknak ah upload. muka sumpah buruk nak mati!

 macam ni lah perempuan ish ish

tak cukup dengan tepi dinding, atas pun tangkap gambar juga. nasib takde cermin kat lantai kalau tak lagi haru biru

banyak kali jugak aku karok kat sini memandangkan aku and tasha JOBLESS haha tak habis2 nak mention. tapi malas pulak aku nak update sesi aku karok yg lepas2 memandangkan takde gambar. apalah makna blog ini sekiranya takde gambar ye dak?

ehemm Tasha bila nak karok lagi? Tenenenene

orang jobless macam aku memang senang nak ajak keluar. 27/2 lepas ean ajak aku temankan dia beli kasut. semua benda dia bayar kecuali cool blog yg berharga RM2.50 tuh, kahkahkah segan jugak aku tapi aku suka. dah orang nak belanja kan. arigato ean! :)

kali ni ktorang berjalan macam kutu rayau kat sungei wang, takde dah TS aku dah muak dengan tempat lepak budak tak cukup kasih sayang. ceh baget dulu aku tak pernah lepak situ. muehehehe

semua ceruk kat sungei wang tu ktorang jelajah sampai ke tingkat 6. gua pun tak pernah jejak kaki kat tempat tu tapi apapun tempat tu awesome gila nak mati. HONG KONG STREET nama dia perghh awesome gila nak mati *dua kali aku ulang ayat yg sama* bagi siapa yg suka tangkap gambar syok sendiri macam aku, aku prefer korang jelajah tingkat 6 sungei wang. 

jalan punya jalan sambil tangkap gambar baget ada kat hong kong sekali terjumpa tempat karaoke wow. tanya punya tanya rupanya harga dia murah jerr. time tu dalam pukul 3, harga student dalam RM10 jer siap free air. kira berbaloilah sbb normally tempat karaoke lain, pukul 1 hingga 6 petang harga dia dalam RM24++ siap percuma makan and minum. apapun kira berbaloi jugak. bilik dia pun awesome, tak macam greenbox tak berapa lawa sangat. bilik dia lebih kurang macam neway lah tapi neway is the best! trolololo dengarlah nasihat kaki karaoke ni alright? 

alright. smile!! pose hot sikit baget konon kat HK. 123 cheese

omg this place is really suit me who crazy for taking picture!!

"alamak aihh sesat pulak. kita kat mana ni weh. tgk sighboard!!"

nanti kalau aku berjimba lagi aku update k. sekarang ni aku still duduk terperap kat rumah lagi. anybody yg nak hire pembantu rumah please call me at 0123456789. terima kasih :)

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment