Infinite Addict



pernah tak korang rasa macam fall in love dengan sesuatu, haipp bukan macam kau fall in love dengan bf korang okay. rasa macam addict gila, seumpama drug addict yg ketagih dengan dadah. bila takde kita rasa macam 'nothing'. rasa macam life tak complete. that was i feel to Myung Soo

actually aku tak sure macam nak mana nak describe tapi feel ni laim macam. sebelum ni aku langsung tak pernah rasa, dulu time minat bieber takdelah aku jadi sedih macam ni rupa


bila ternampak Infinite aku mula naik hantu. terjerit macam orang kena sawan babi. lagi satu aku mula rasa 'wahhh Infinite keluar tv. bangganyaaaa' sampaikan bila Infinite tak muncul dalam mana-mana iklan kat One HD aku akan mula merungut. 'amende lah orang ni nyanyi. mana Infinite? Infinite lagi bestlah. ish annoyingnya' dan 'kenapa Infinite takde? *meraung macam orang mati laki*

macam tu sekali rasa...

sampaikan half memory aku di gunakan untuk simpan gambar Infinite je. mostly gambar Myung Soo aku lah. dalam bilik aku pun ada poster besar gedabak muka semua members Infinite.


pernah satu hari aku and Tasha meredah panas cari pejabat majalah epop kat maluri semata-mata nak tukar kupon dengan poster Infinite. dengan baju sekolah ktorang gagahkan diri cari pejabat tuh, tanya orangsiap tanya polis kahkahkah semata-mata nak dapat poster Infinite punya pasal

bila ternampak lambang Infinite pun.. 'wehh Tasha!! lambang Infinite siot!! *mulut ternganga*


apapun, aku jenis yg tak suka bazirkan duit untuk benda yg remeh-temeh. tapi memandangkan aku gilakan Infinite aku sanggup habiskan duit aku untuk beli barang Infinite. dulu time kat Hari Belia Tasha ada hadiahkan aku batch gambar Myung Soo. then aku ada beli key chain Infinite yg first time aku nampak terjual kat kedai masa beli epop. tapi sayangnya dua barang yg paling aku sayang tu hilang Y.Y kat mana-mana aku pergi aku mesti bawak dua barang tu.. kiranya benda tulah menguat semangat aku, time exam aku bawak. time tengah belajar kat sekolah aku letak batch tu kat atas meja. konon Myung Soo tengok aku belajar kononnyaa. HAHA

tapi sekarang dah banyak kedai yg aku nampak jual barang macam tuh. so aku tak risau sangat. sekarang pun aku ada hp stripe and bracelet Infinite hadiah dari Tasha. itu pun dah cukup buat masa nih


apa yg aku risau nanti kalau aku tak dapat pergi konsert Infinite. aku nak dorang datang sini tapi half of me taknak. sebab kalau boleh time aku takde duit sendiri ni aku taknak dorang datang. datang time aku ada duit boleh tak? yelah aku ni takdelah kaya. boleh mintak duit sewenang-wenangnya kat mak bapak, bagi aku duit hasil usaha sendiri lagi berbaloi.. so Infinite please?

dari apa yg aku tengok, dorang dah memang famous. Infinite H pun fuhhhhh dah meletop-letop kauuu. aku bangga sangat. since dorang debut sampai sekarang aku tengok dorang mula terkenal sikit demi sedikit. daripada tak terkenal langsung, kena duduk kat dorm yg usang lol tapi sekarang dah duduk kat apartment yg sama dengan artis lain yg lebih senior and terkenal. aku bangga sangat Y.Y

kalau boleh aku nak tengok semua members berjaya. bukan hanya Infinite H je meletop tapi semua.. hopefully time aku dah tua bangka pun dorang still berkarya and buat lagu yg best even time tu dorang pun dah tua bangka macam aku. time dorang perform dengan tongkat, aku kat bawah sokong dorang siap banner even aku sakit belakang sampai kena berkerusi roda sekalipun. kahkahkah


another 2 days!! 13/3 genab myung soo berumur 21 tahun. please be a good boy :) saranghae <3 font="">

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment