i want to be EMO GIRL !


hey guys ! nak tanya skit nih . korang minat emo style tak? hee , bagi aku emo nih smart doe . aku pun minat gakk act :DD aku suka tgk cara2 dorang stylekan rambut dorang then, dressup cara emo . haishh ! gila SMART ! aku berkongsi minat ngan jieha (classmates) . dye emo juga ouhh ! cara dye dressup smart jugak ! tapi,takdelahh over sangat coz dye malay kan , hee . aku pun selalu usha video pasal emo nih kat youtube . OMG ! SMART GILA bhaii , HAHA . tapi , aku suka :DD aku nak jadi emo jugak ! tapi,just pakai makeup je lahh ! nak warnakan rambut tak boleh . HARAM ! -________- haha

budak emo yg aku kenal :
jieha sayang :D
edin (classmate jugak)
bakri l 5 ehsan ko
tt
aina l 3 ehsan kott


example for emo girl :



example for emo guy :




sayang-sayang,
jannah aka taylor swift

thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment