dude , i miss you (!)


DANIEL

act , aku kenal dye kat myspace . mula2 dye tegur aku then sejak tu ktorang rapat . very very closee . tapi sejak myspace da tak se-best dulu aku da jarang on9 ms . ishh , spe yang still on9 ms mmg kuno , LOL that is the truee . ms da tak best kan kan ? auww , sebab tu aku da jarang chat dgn daniel . da mmg lost contact lahh . sedih lahh :'( dulu selalu chat dengan dye sampai tengah-tangah malam . kadang2 sampai pagi doee . btw , dye pandai ouhh .

tak silap aku dye sekarang da 18 tahun . maybe lah , lupa plak aku --" kalau
korang nak tau dye la sumber inspirasi aku , serious (!) dye lain daripada lelaki yang lain . dye tak merokok dye tak melepak dye tak suka keluar tengah malam . tu yang membuatkan aku selesa bila chat dengan dyee . harap2 lepas ni ktorang dapat la jumpa . tak kesah la kat fb ke coz maybe dye da tak on9 ms dahh . btw , i miss you bro :)

harap lepas nie kita dapat jumpa balik eh ehh . tak sabar nak dengar cite baru pasal u ouhh :DD

BRO IMRAN :)

hee , act aku kenal dye kat ms jugakk . btw , mula2 aku kenal dye melalui junior aku sofeaa mardiana . rapat jugak dengan dyee . dye dengan sofea pun macam adek beradek dahh . tetiba aku pun terjebak sekali, hehe . macam daniel jugak . dye just tua setahun jea dengan aku :) and sejak aku da jarang on9 ms aku da tak selalu chat dengan dyee . kalau kat fb pun macam tuhh . kadang-kadang je ktorang chat . fyi , birthday ktorang sama . awesome kan kann ? huhu dulu ktorang ingatkan nak tgk eclipse sama2 . dengan sofea sekali . but time tu aku busy dengan PMR so benda ni terbengkalai jeaa . tapi aku tgk jugak eclipse tapi bukan dengan dye lahh , heee

harap2 tahun depan kita boleh sambut birthday sama2 . apa ek hari tu abang cakap ? hahh (!) abang cakap nak sambut kat secret recipe kan kan ? i still remeber it brothaa :)



thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

2 comments:

  1. Ko ni nak kena bahan dgn amar ke..??

    ReplyDelete
  2. hahaha , takpe
    dye balik khamis depan
    insyaallah dye takkkan baca
    elehh , kalau dye baca pun
    dye dengan kakak angkat dye tu boleh plak ?
    kejam gila aku , hahaha :DD

    ReplyDelete