I WANT TO SCREAM (!) CAN I ? XD



auwww , baru kejap tadi si amar call aku . best siak (!) but kejap je ktorang cakap2 just bual2 kosong :') okay , let me story a little bit what happened just now
_____________________________________________________

hp aku tengah charge kat bilik sebelahh and aku kat bilik aku . time tu aku tengah on9 , then tetiba kakak aku panggil . dye kata amar call . hahaha pe lagi , berlari la aku amik hp , huhu aku macam takut-takut nak cakap , hahaha tak tahu la kenapa . gelabah semacam jea doe --"

Aku : hello
Amar : hello
Aku : jap ehh , tak berapa dengar lahh *act tengah gelabah sebenarnya (!) huhu

berlari kat dalam bilik aku balik , menghadap PC

Amar : owhh , okayy . tengah buat apa nie ?
Aku : on9 jeaa . u bila exam ?
Amar : baru start hari nie
Aku : exam apa ? *tetiba lidah kelu , tak tau nak cakap pasal apa (!) =..=
Amar : agama and bla bla *lupa lah , ngehee >.<
Amar : kejap lagi i call balik eh coz dah habis time dahh * dye call guna public kot :)
Aku : owhh , okayy . bye


omgoshhh , malu la pulak . adoyaii , sengal jeaa . tak sampai berapa minit . dye call lagi, huhu

Amar : hello
Aku : hello
Amar : u , i rindu u lahh . bosan la kat sini
Aku : ecehh , hahahaha *dalam keadann terkejut , first time dengan perkataan tu keluar dari mulut dye sendiri and tetiba aku rasa segan , huhu
bila u balik ?
Amar : ermm , khamis minggu depan . okay lah . kalau i ada masa i call u lagi ehh
Aku : okayyy


baru je aku nak cakap i miss you too talian dah terputus , haha but it's okayy . fyi , pagi tadi ada jugak timbul kekeliruan apsal si amar tak call aku . padahal da seminggu lebih dye kat hostel . huhu tapi aku buat bodoh jea coz maybe dye busy :) and you know what , 2 hari berturut-tutut aku mimpi pasal dyee . semalam dengan 2 hari lepas . maybe allah nak bagi aku klu kot yang hari ni amar call aku , huhu sukasuki aku jea meneka , LOL . btw , i miss him so much . that is the point (!)


TAKE NOTE : kakak aku cakap suara dye kasar kalah eddy . aku cakap , biarlah . baru nampak macho , LOL ^0^




thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment