jalan-jalan cari pakwe , auww :D



HELLO my follower yang comel2 cantik2 cun2 belaka (!) LOL
bangga tak wehh ? haha


agak-agak korang an ? story apa plak aku nak cerita hari nih ?
yeah , korang betul (!) tetiba --"
hari ni aku hangout , huhu
JANGAN JEALOUS OKAY (!)


aku tak tau la kenapa hari aku bangun gila awal . nak tau pukul bape ? pukul 7 pagi beb (!) haha , punya la excited aku nak keluar hari ni . LOL bila aku da bangun jea aku pandang sekeliling . eh , semua orang tak bangun lagi . aku sorang jea yang da bangun , haha so , bagi tak membuang masa aku amik novel then aku baca . huhu dalam pukul 8 aku mandi pastu siap2 semua . pakai t-shirt jea , hee malas nak dressup over2 doe . cuaca da lah panas , kan kan ?

lepas da siap2 mak aku plak panggil suruh sidai baju . adoi , dressup da cantik2 suruh plak sidai baju , haha takpelah , taknak jadi anak derhaka punya pasal an aku pun sidai jea lah tanpa banyak cakap , LOL da siap sume aku turun bawah then baca surat khabar sementara tunggu aina ngan ean datang . bile dorang da sampai so ktorang tunggu bas then blah g TS . tunggu sabri dengan safwan , haihh bapak lama jea doe

bila dorang da sampai ktorang g sarapan jap kat Mcd . makan2, sembang , tangkap2 gamba , haha . pastu blah g low yat jap , sje je jalan2 , wakakaka ingatkan nak beli mp3 , hehe tak cukup baget plak . bawak duit ciput je an , LOL safwan plak menghilang g kat pavi , haihh bukan nak saing . so , dengan jujur ktorang pun pegi lah pavi . sampai2 jea ktorang g KFC meet safwan kat sana . gila lah , kawan2 dye pun ada jugak . nasrul,amin,sayfiq sume2 tuh . yang lain aku tak berapa kenal sangat .

dorang plak nak tengok wayang . sengal , ktorang tak follow pun coz esok lepas sekolah pun aku dengan geng2 aku nak tgk wayang . hee so , ktorang pun blah coz nak beli cool blog . punya la mencari an coz kempunan doe . last2 safwan mesej dye kata dye kat depan pintu pavi . tak jadi tengok wayang la tuh . haihh , sengalnya safwan --" aku dengan aina still tak jumpa lagi cool blog , haha tekak aku da lah dahaga gila nak mampus (!)

takpelah , saba je aku . so , ktorang g plak kat sungei wang coz aku dengan safwan nak cari baju untuk ktorang hangout nanti . tema warna hitam putih , cewahh (!) gothic woo . punyalah mencari an , jalan sana jalan sini . haihh , penat kot (!) akhirnya ada jugak baju yang aku berkenan . wakakak lepas beli jea aku,ean,aina terus blah kat TS balik coz still mencari cool blog , macam bongok (!) haha

safwan dengan sabri g mines coz nak hangout dengan mira yasmin and dayana --" papejelahh , pastu ktorang dengan jujur tengok peta sbb punya la mencari but still tak jumpa , sengal gila . ktorang tak berputus asa , haha cari punya cari , naik turun tangga , naik lif akhirnya jumpa jugak . haiyoo --" kaki aku da sakit coz dari tadi asyik berjalan jea tak duduk2 --"

so , order la chocolate blog , favourite ouh . da siap jea terus minum . fuhhh , bapak lega jea . pastu lepak kat depan kedai tropicana life . sempat plak kena sound dengan pakcik mana entah . time tu ktorang duk kat atas lantai coz kerusi sume da penuh . dye cakap macam ni ..

"dek , kalau boleh duduk atas lantai yeaaa "
aku pun macam . eh , suka hati mak bapak tiri laki mak saya lah (!) haha , orang da penat gila babengg plus takde kerusi yang kosong . bukannya ktorang duduk terkangkang2 ke apa an , punyalah sopan ktorang duduk . tak pasal2 plak kena sound , haihh , sabar jelahh --"

dalam pukul 3 lebih ktorangda tunggu bas , nak balik . haihh , boleh plak terserempak dengan orang yang aku minat dulu-dulu . haha eleh , aku tak heran wehh . buat muka bodoh je aku . sumpah aku nak gelak . satu hari tu punyalah ramai aku jumpa budak2 SMKBDP . haha nak lepas gian la tuh . takpe2 aku fahamm . aku pun macam tuh , LOL

and now , aku da sampai rumah . yeahh (!) esok g tengok wayang plak , wakakaka
jalan sakan aku nie --"

take note : sorry , gamba takde . kat camera sabri lorh (!) nanti2 aku upload ek ? :)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment