SHOCK


aina , aku rasa anak hempok je gitar ni kat kepala kau :P


sila ikuti perbualan si bawah ..

unknown : hai , ley kenal ?
me : spe nih ?
unknown : ermm , kalau saya kata yang awak kenal sangat dengan saya ?
me : okay , tau . ni aiman kan ? hah
act , pagi tadi wanie cakap dengan aku yang dye bagi number aku kat aiman , haha
unknown : Aiman ? aiman mana plak nie ? bukanlahh
time aku da kehabisan kredit , haihhh . serious aku tak tau spe la "budak" niee
unknown : kau nie aphal taknak balas mesej aku ? aku nie act ex amar la ngok ! ko rampas dye dari aku ..

first aku cakap , sialnya budakk . serious aku terkejut coz first time kot aku rasa kena serang , haha tapi aku tak tau kenapa aku gelak . gelak+bengang , haha so , aku dengan bengangnya lepaskan lah geram kat facebook . aku tulis kat status aku ..

"sorry , aku tak rampas BF sape2 , LOL kau da clash dengan dye . so , better you shut up your mouth la perempuan , haihh "
kau tau tak , ramai plak yg comment , haiyoo --" yang like pun ada , haha tak lama lepas tu an , kau tau apa yang jadi ? meh kita sambung ...

unknown : weh , (ge)dik . ni akulah .. susah doe nak tarik kau ! hampehh ! haha

okay , aku mengambil sadikit masa nak kaji sape la punya gerangan nie , haha first aku rasa aiman , sbb dye cakap "dik" means adek . lama2 tu baru aku perasan perkataan "dik" means gedik , haha fyi , kawan aku aina suka panggil orang dik means gedik kat sape2 yang dye suka , LOL so , aku sebagai BFF dye pun terlibat . dye selalu panggil aku JANDIK , means jannahgedik , haha sengalnya orang . buat malu aku je buat statement yang agak2 panas kat fb , ramai plak tu yang like , ish ishh . dorang siap bagi comment lagi . sebagai balasannya aku malas nak reply msg kau . eleh , kredit aku pun da habis . macam mana nak balas ? haha so , aku terpaksalah aku buat satu lagi statement .

" shit , sila lupa statement tadi . rupanya aaina tasha *tag sengal yang kacau aku . haihh , bikin wa cuak jea --"

hahah , amik kau . pape pun buat wa malu jea , haiyoo --"
btw , aku tak dapat bayangkan macam mana la ek kalau ex amar buat macam yg kawan aku ni buat . haha mampus (!) eleh , berani2 la buat . aku paling suka time gaduh2 nie . nak ? jom ah fight (!) :DD

take note : siasat dulu sebelum buat benda2 bodoh , jangan main terjah jea (!)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment