haters make you famous ^^



hah , haters make you famous bebehh (!) aku selalu pegang dengan kata2 tuh . btw orang yang nasihatkan aku time aku gaduh dengan someone tahun lepas . tapi tu cite lamaaaa . sekarang cite lain

wahai haters , terima kasih la semalam kau berbaik hati call aku memaki hamun dengan kata-kata yang aku rasa cukup kesat . aku tak kesahh act . kau yang kesah , buang kredit kau jea . kau tau kredit mahal doh sekarang . satu mesej je 10 sen dulu 7 sen . apatah lagi call kan , mesti lagi mahal ^^ btw, terima kasih daun keladi . lain kali telefon la lagi:)

aku tak tau apa masalah kau maybe otak kau senget sebelah kot nak memaki hamun aku bagai .. ya allahh (!) tanpa ucapan assalamualaikum plak tuh . kau terus memaki hamun aku tanpa signal . ishh , nasib baik aku takde sakit jantung . kalau ndak , alamatnya mati aku pastu kau dah takde sape nak benci . kan kan ? ^^

lagi satu , kau cakap cepat sangat doh . so , ada sesetengah perkara aku tak berapa dengar . almaklumlah aku ni pekak skit . cakap pun jangan la cepat sangat doh . kau cakap kalah keretapi KTM yang nak pergi belah utara jea *pekejadah yang aku merepek nih -.-"

yang aku dapat tangkap just perkataan status facebook . ye wahai haters-ku sayang . kenapa dengan status facebook aku ? setahu aku aku tak pernah mengaibkan sesiapa kat status aku . so , apa masalah kau ?  paling panas yang aku cakap just pasal kes aku kena tipu hidup2 dengan si amar tuh .

yang kau nak terasa apahal ? kau amar ke ? kalau kau amar pun memang patutlah kau terasa . dah memang kau salahkan begokk (bodoh dalam ayat endon) ? selama hidup aku , aku tak pernah putar belit cite , mengaibkan seseorang tanpa alasan melainkan si amar tuh . dah sape suruh jadi kaki penipu . hah , padan muka kau dah dimalukan dalam blog aku ni haa . itupun aku just tunjukkan KEBENARAN . adakah itu salah ?

fyi lah my dearest follower , reader , haters or whatever . orang yang call aku semalam ialah seorang LELAKI . mana dye dapat no agaknya . hmm , whatever (sambil buat cara gedik) (!) kok ye pun kau nak maki hamun aku , cara bercakap tu biar beragak la sikit . ni tak , puki*** , pant** , bangang , semua keluar *sorry , aku hidekan sesetengah huruf sebab aku perkataan tu terlalu kasar :) apapun , aiman tak kesah . so , aku pun tak kesahh . kalau kau rasa dengan memaki hamun aku boleh membahagiakan jiwa yang tengah kacau bilau just go ahead bebehh (!)

pemilik no. 0196277202 and 0196201485 . terima kasih kerana memaki hamun aku. kalau tak puas hati try cakap face to face . jangan jadi lelaki DAYUS pandai cakap kat dalam telefon je (!) eh , peace no war okay ? Y(^^)Y


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment