akhirnya aku keluar rumah jugak -.-"


asslamualaikum ...

ehemm , jyeahh ! hari ni aku keluar rumah happy-2 , gedik-2 bersama kawan setelah seminggu stayback kat sekolah berlatih drama untuk BI sketch competition . ohh my goshh , bapaks tension giler ! act hari ni aku pergi birthday party kat rumah kawan aku . not bad ! ramai jugak yang datang tapi tak seramai tahun lepas lah . lagi meriah daripada tahun ni . almaklumlah tahun ni dorang busy . tuisyen sana tuisyen sini . macam tahu lepas dorang tak tuisyen jea ? err ? -.-" taknak banyak cite . let's check it out the pictures bebehh :)

 kenapa wajah aku pelik ?
 pikachuu and nabilah 
 wanie , arina (birthday girl) and hazlin
 syazwan and k-zack
 k-zack and zaki
 pyka saje nak tunjuk aurat , cehhhhh . hahaha
 i think we are cute . hahahahaha kidding ^^
 macam biasa , baget divaaaa ! wink winkk ^^

 semua nak try spek aku . jakun ahhh korang nih -.-"
 with my best buddies :)
 birthday girl and adek hazlin , ain qistina . she's shoooo adorable x)
i luff chuuu ain qistina , heeeeeeeee x)

sorry for the bad qualities . almaklumlah aku guna nokia c3 jea . perlu ke mention perkataan c3 tuh ? ikut suka aku lerr , heeeeeeeeeeee x)


thanks visit my blog ! have a nice day people Y(^^)Y

0 orang budak comel:

Post a Comment